Gå til innhold

Har ikke våknet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er litt rart.

I natt våknet jeg at mannen min var inni meg. Han hadde hatt sex med meg mens jeg sov og jeg tror jeg kom like etter at det gikk for ham. Vi snakket om det om morgenen og han fortalte at det ikke var første gangen, og at han egentlig hadde trodd at jeg merket det hver gang. Han var også sikker på at jeg hadde fått orgasme noen av gangene, siden nupper i huden og pusten min tydet på det.

Men for meg var dette nytt. Sæden hans har jeg nok tenkt tilhørte kveldssexen, siden han godt kunne huske at vi hadde ligget sammen om kvelden de gangene han fikk lyst på meg igjen litt senere på natten.

Men det er rart at jeg ikke har våknet og i hvert fall at jeg ikke har våknet dersom det virkelig gikk for meg.

Har noen opplevd noe lignende?

Anonymkode: 73d00...c89

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, i vårt forhold har vi IKKE sex uten samtykke

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det der er jo voldtekt.

Anonymkode: 69cde...b2a

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har dere snakket om at dette er greit for begge to? Samtykket? Hvis ikke er dette voldtekt. Det spiller ingen rolle om orgasme eller ikke. 

Anonymkode: a44b2...bde

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Altså hvilken verden lever man i hvis det å ha sex med noen som sover er OK uten et tydelig samtykke? 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Sovevoldtekt kalles det

Anonymkode: b65e2...142

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Carrot skrev (Akkurat nå):

Altså hvilken verden lever man i hvis det å ha sex med noen som sover er OK uten et tydelig samtykke? 

Det er ikke ok? Det er jo totalt ulovlig, og han kan, og bør straffes for det 

Anonymkode: b65e2...142

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når man er i et forhold er vel det ok? Jeg forsyner meg ofte av min mann midt på natten og det er noe av det beste han vet selv om han er i halvsøvne...

Woke culture ass! 

Anonymkode: 90336...9fe

• Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Når man er i et forhold er vel det ok? Jeg forsyner meg ofte av min mann midt på natten og det er noe av det beste han vet selv om han er i halvsøvne...

Woke culture ass! 

Så lenge begge syns det er greit, ja. Dersom den ene ikke syns det er innafor er det ikke ok

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Så lenge begge syns det er greit, ja. Dersom den ene ikke syns det er innafor er det ikke ok

Eller ikke vet om det engang 😟 Ganske sprøtt.. 

Anonymkode: 3e4d0...0e2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Eller ikke vet om det engang 😟 Ganske sprøtt.. 

Anonymkode: 3e4d0...0e2

Godt poeng!

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Woke culture ass! 

Gjest takinova
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Woke culture ass! 

Haha, forskjell på halvsøvne og tung søvn vel?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde likt kjempegodt hvis han lå med meg når jeg sov. Liker å ligge med ham uansett og alltid.

Anonymkode: a2103...021

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Håper ikke du har eller får unger med han.

Anonymkode: 7f74e...09d

Skrevet

Om min kone ville ha sex med meg mens jeg sov ville jeg vært helt i ekstase ❤️ . Flere ganger har jeg våknet om natten tent og kåt og bare en lett berøring førte til at jeg kom. Fruen sov tungt så det måtte ha vært noe annet som tente meg. Fantastisk deilig å få en orgasme i halvsøvne.

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Woke culture ass! 

Hvis man har snakket om det og er enig om at dette er greit så for all del, men her virker det som om TS ikke var klar over at dette var en greie partneren drev med og ikke har visst at dette skjedde - da er det ikke samtykke, selv i et forhold er det klare grenser for når noe er voldtekt. Det er ikke slik at all sex er lov når man er kjærester

- det handler ikke om woke 😆 det handler om respekt for partneren sin tenker jeg.. 

Endret av Carrot
AnonymBruker
Skrevet

Her virker det ikke som TS hadde noe imot at han hadde sex med henne mens hun sov, men hun lurer på hvor vanlig det er å vare sove gjennom dette uten å våkne av det!  Så.. kanskje prøv å komme med noen svar angående søvn og hvor tungt man sover osv...? 

Anonymkode: 759cc...04b

• Liker 3
  • Nyttig 2
Gjest Warrior
Skrevet

Det er sex uten samtykke. Skal aldri ha sex med noen som sover men det er det flere som ikke respekterer.. 

At du ikke våkner av det er ikke uvanlig. Noen sover tungt når de sover, jeg gjør også det. Så mange ganger skal det mye til før en våkner. 

Men du må ikke godta at han tar seg til rette uten din samtykke. Det er ikke ok oppførsel mot noen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Woke culture ass! 

Skulle nesten tro du er trønder🤭 Her oppe får vi nesten kjeft av dama, hvis jeg ikke legger meg i skje med kvinnen når vi sovner.. og uten å få reaksjon av det, er jeg så godt som seksuellt død.

Åååh guu så deilig å legge den der bak i sprekken, to truser er heller ingen hindring. For det blir så varmt, vått og glatt av at den glir så mye frem og tilbake. At pikken finner veien forbi trusene, som en annen tryllekunstner.. og musa gjør sine ting og vrikker, for at jeg skal finne den varme hærligheten mellom lårene hennes. Teamwork på høyt plan, i halvsøvne.. det er faktisk en liten kunst, så det er ikke bare tryllekunst🥰😅

Samtykke blir inngått i samtalen lenge før vi legger oss, og i forhold krever jeg info hvis samtykket er inndratt🙈

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men hvem er som forvirrer hjernen med å tro at TS ikke har gitt samtykke? Synsing?

Ærlig talt.. samtykke i et forhold er ikke noe man gir hver natt..  jeg tror det er derfor så mange skriker voldtekt, som loggfører sexen🤭

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...