AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #1 Skrevet 12. juni 2023 Er det noen her som har erfaring med kurs på Academy Online Norway? Jeg ønsker å ta mer kurs for å få mer kunnskap inn i yrket mitt, og ser at de tilbyr interessante kurs for mitt fagfelt. Anonymkode: 67392...3e1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #2 Skrevet 12. juni 2023 Skjønner ikke hvorfor noen vil betale til en bedrift som ikke gir deg godkjent vitnemål i Norge. Kursene der er verdiløse. Anonymkode: 44588...735 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #3 Skrevet 12. juni 2023 Enig, mellom 15-20 000 for et nettbasert kurs uten stp? Verdiløst Anonymkode: 896b4...76c 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #4 Skrevet 12. juni 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Skjønner ikke hvorfor noen vil betale til en bedrift som ikke gir deg godkjent vitnemål i Norge. Kursene der er verdiløse. Anonymkode: 44588...735 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Enig, mellom 15-20 000 for et nettbasert kurs uten stp? Verdiløst Anonymkode: 896b4...76c Jeg spør om noen har erfaring, ikke om dere ville tatt det selv. Jeg er ute etter kunnskap for å kunne gjøre en bedre jobb og utvikle egen bedrift, og jeg ønsker å ta kurs på nett da det er vanskelig for meg å reise over halve landet til en høyskole som tilbyr utdanning innen mitt fagfelt. Anonymkode: 67392...3e1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #5 Skrevet 12. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg spør om noen har erfaring, ikke om dere ville tatt det selv. Jeg er ute etter kunnskap for å kunne gjøre en bedre jobb og utvikle egen bedrift, og jeg ønsker å ta kurs på nett da det er vanskelig for meg å reise over halve landet til en høyskole som tilbyr utdanning innen mitt fagfelt. Anonymkode: 67392...3e1 Det finnes jo høgskoleundervisning som er nesten 100% nettbasert også Anonymkode: eacc5...344
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #6 Skrevet 12. juni 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg spør om noen har erfaring, ikke om dere ville tatt det selv. Jeg er ute etter kunnskap for å kunne gjøre en bedre jobb og utvikle egen bedrift, og jeg ønsker å ta kurs på nett da det er vanskelig for meg å reise over halve landet til en høyskole som tilbyr utdanning innen mitt fagfelt. Anonymkode: 67392...3e1 Norge har jo flust med utdanning som er nettbasert. Hvorfor ikke gå via en skole som gir deg studiepoeng? Anonymkode: 44588...735 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #7 Skrevet 12. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det finnes jo høgskoleundervisning som er nesten 100% nettbasert også Anonymkode: eacc5...344 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Norge har jo flust med utdanning som er nettbasert. Hvorfor ikke gå via en skole som gir deg studiepoeng? Anonymkode: 44588...735 Det finnes utdanninger som er samlingsbaserte innen mitt fagfelt, men det er så langt unna at det ikke går opp i hverdagen å delta på disse. Rene nettbaserte studier, eller høyskolestudier på nett, finnes ikke innen mitt fagfelt. Dette er uansett ikke det jeg spør om. Jeg lurer på om noen har tatt kurs fra Academy Online. Anonymkode: 67392...3e1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #8 Skrevet 12. juni 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Det finnes utdanninger som er samlingsbaserte innen mitt fagfelt, men det er så langt unna at det ikke går opp i hverdagen å delta på disse. Rene nettbaserte studier, eller høyskolestudier på nett, finnes ikke innen mitt fagfelt. Dette er uansett ikke det jeg spør om. Jeg lurer på om noen har tatt kurs fra Academy Online. Anonymkode: 67392...3e1 Hva er ditt fagfelt , da? Jeg tok en titt på nettsiden deres og synes det var mye svada. Anonymkode: 44588...735
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #9 Skrevet 12. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg spør om noen har erfaring, ikke om dere ville tatt det selv. Jeg er ute etter kunnskap for å kunne gjøre en bedre jobb og utvikle egen bedrift, og jeg ønsker å ta kurs på nett da det er vanskelig for meg å reise over halve landet til en høyskole som tilbyr utdanning innen mitt fagfelt. Anonymkode: 67392...3e1 Er du helt sikker på at det ikke finnes norske fagskoler elle høyskoler som tilbyr liknende kurs? Anonymkode: e556c...d38
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #10 Skrevet 13. juni 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Er du helt sikker på at det ikke finnes norske fagskoler elle høyskoler som tilbyr liknende kurs? Anonymkode: e556c...d38 Ja, selvfølgelig har jeg undersøkt det. Det finnes kurs og utdanninger som absolutt er relevante for meg, og som er mye mer omfattende enn det jeg har sett på Academy Online, men de er samlingsbaserte eller heltidsstudier på skoler som ligger minst sytti mil unna der jeg bor. Det går ikke opp med min hverdag. Da tenker jeg at litt ny kunnskap er bedre enn ingenting, og derfor har jeg sett på disse kursene. Anonymkode: 67392...3e1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #11 Skrevet 13. juni 2023 6 hours ago, AnonymBruker said: Ja, selvfølgelig har jeg undersøkt det. Det finnes kurs og utdanninger som absolutt er relevante for meg, og som er mye mer omfattende enn det jeg har sett på Academy Online, men de er samlingsbaserte eller heltidsstudier på skoler som ligger minst sytti mil unna der jeg bor. Det går ikke opp med min hverdag. Da tenker jeg at litt ny kunnskap er bedre enn ingenting, og derfor har jeg sett på disse kursene. Anonymkode: 67392...3e1 Men du får jo ikke noe bevis på kompetansen du eventuelt lærer deg for du får ikke studiepoeng. Anonymkode: 44588...735
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #12 Skrevet 13. juni 2023 Svensk høyskole har mane utdanninger som er 100% nettbasert, gratis for norske statsborgere og gir studiepoeng du kan få godkjent i Norge. Bare nevner det. Anonymkode: 48cdd...bc9
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #13 Skrevet 20. august 2023 Jeg tok et kurs av de. STYR UNNA🙃. Det er de mest useriøse jeg har vært med på. Kurset jeg tok var ikke på norsk engang. Måtte oversette ekstremt mye selv, og var en million andre problemer underveis. Brukte faktisk mer tid på å sende mail til de, vente på svar samt vente på at de skulle fikse problemer, enn å faktisk gjøre selve kurset. Og selv om de blånektet å oversette kurset til norsk, SELV OM de sa at alt var på norsk, så fikk jeg ikke refundert pengene mine siden "du har allerede lest noe av kurset". Anonymkode: 26757...31d 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #14 Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (På 20.8.2023 den 19.19): Jeg tok et kurs av de. STYR UNNA🙃. Det er de mest useriøse jeg har vært med på. Kurset jeg tok var ikke på norsk engang. Måtte oversette ekstremt mye selv, og var en million andre problemer underveis. Brukte faktisk mer tid på å sende mail til de, vente på svar samt vente på at de skulle fikse problemer, enn å faktisk gjøre selve kurset. Og selv om de blånektet å oversette kurset til norsk, SELV OM de sa at alt var på norsk, så fikk jeg ikke refundert pengene mine siden "du har allerede lest noe av kurset". Anonymkode: 26757...31d Takk for din erfaring! Holder meg unna de TS Anonymkode: 67392...3e1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå