Gå til innhold

Oralsex - til dere damer.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
17 hours ago, Bamseklemmer said:

Litt nysgjerrig bare.. men føler du slikkingen som en kjærlighetserklæring? Det blir mere passion da, når man elsker sin kjæreste😇

Jepp. :)

Anonymkode: fbce7...79c

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Veldig mange menn som ikke slikker. 

Anonymkode: 50337...9b4

Gjest Mysticgirl
Skrevet

De aller fleste menn har slikket begjærlig og ser ut som de elsker det. Har blitt slikket siden jeg var 15.

Skrevet

Aldri vært med noen som ikke har slikka meg til orgasme

Skrevet

Kanskje hun har slitt med sopp eller bakteriell vaginose tidligere, og at nå som hun er kvitt lukten og smaken så kom du og var villig til å utføre oral på henne?

Jeg som ikke er så glad i oralsex føler at alle menn er for glade i det, jeg liker best penetrering og synes oral er dritkjedelig hvis mannen aldri blir ferdig (jeg har aldri fått orgasme av oral, så holder de på for lenge så blir det bare snork). Men jeg passer på å være ren der nede. Jeg får en følelse av at de som bare blir slikket i tre sekunder kan lukte eller smake for mye?

AnonymBruker
Skrevet

Har blitt slikket av alle jeg har hatt sex med, på deres initiativ og de har holdt på til jeg har fått orgasme eller til jeg har bedt de om å slutte. Debuterte som 14-åring og er 38 nå. Har nesten aldri hatt sex uten at jeg har fått oralsex. 

Anonymkode: 1f0fc...d08

AnonymBruker
Skrevet

Så merkelig. Har vært med en del, og nesten alle har slikket på eget initiativ og det virket som de fleste likte/elsket det. 

Anonymkode: cd322...33c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...