Gå til innhold

Oralsex - til dere damer.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde sex for første gang, og som en narurlig del utførte jeg oralsex på henne, senere sa hun at det var første gang hun fikk det, hun er i midten av 30 årene, det fikk meg til å undres, er det mange av dere damer i den alderen  som kanskje har fått oralsex  bare en gang, eller aldri ?

Anonymkode: 8116d...d17

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Første gang en mann gikk ned på meg, og var der i mer enn 5 sekunder og faktisk prøvde noe mer enn å bare slikke raskt på klitten, var fra en mann som var i midten av 30 årene, og jeg den gangen i slutten av 20 årene. 

Anonymkode: cdd11...d9d

AnonymBruker
Skrevet

Min kjæreste på vgs , vi var vel begge 17 gjorde det på meg , 30 årene synes jeg var lovlig sent 🙈

Anonymkode: 3fd3d...b2f

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Er nok heller hun som har hatt komplekser og ikke tillatt at noen har gjort det, evn vært veldig uheldig å hatt en ego mann hun har vært i langt forhold med og ikke andre partnere. 

Slikking har skjedd med alle untatt to jeg har ligget med, og de to var når jeg var veldig ung og de sikkert var nervøse for å prøve det. Alle voksne menn jeg har vært med slikker som om det er det beste de vet hehe 😊

Anonymkode: 6d4dd...66b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Alle voksne menn jeg har vært med slikker som om det er det beste de vet hehe 😊

Det er nok normalen det ja 😆

Anonymkode: c9662...a59

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er nok heller hun som har hatt komplekser og ikke tillatt at noen har gjort det, evn vært veldig uheldig å hatt en ego mann hun har vært i langt forhold med og ikke andre partnere. 

Slikking har skjedd med alle untatt to jeg har ligget med, og de to var når jeg var veldig ung og de sikkert var nervøse for å prøve det. Alle voksne menn jeg har vært med slikker som om det er det beste de vet hehe 😊

Anonymkode: 6d4dd...66b

Der kom sannheten frem, for jeg slikker som "No tomorrow"😅

Jo, det ligger ikke for alle menn dette, for jeg mistenker de å ha en fisefin gane. Og som kokk må jeg bare si at det å slikke en kvinne, er en gastromatisk opplevelse. Det er en av smakene, som jeg aldri går lei av. Så det gir mersmak.. Og ikke minst høre at kvinnen nyter det jeg gjør. Og så lenge hun nyter, klarer jeg ikke å stoppe. Jeg stopper ikke  før hun drar håret av meg, eller holder på knuse hodet mitt mellom lårene hennes🥰

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres veldig uvanlig ut

Anonymkode: cd1e8...b84

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det høres ikke ut som normalen nei. De allerfleste menn, slikker. Og liker det! Hehe her forleden dag. Begynte han jeg datet og si "aah, jeg har så lyst på noe søtt og litt syrlig.. Men, vet ikke hva.." 

Jeg  "hmmm🤔 jeg vet hva det høres ut som 🙈😂". 

Når jeg sa det, gikk det opp et lys for han også, hva det var han hadde fått "sansen for". 😅🤣

Anonymkode: bd088...9e9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i starten av 30 årene, og det er ikke før siste året jeg har begynt å nyte og ta imot oralsex. Og det er sammen med en som jeg har vært sammen med i over 10 år. 

Det står ikke på han sin side, men min. Jeg er redd for det skal smake eller lukte vondt, og han derfor synes jeg er ekkel. Derfor har jeg aldri klart å slappe av og nyte det, til nå. Nå har jeg endelig blitt trygg nok på at han faktisk liker det, og kan derfor senke skuldrene å nyte det. Med en forutsetning at jeg er barbert og nydusjet. 

Han har sikkert utført oralsex på meg maksimum 3 ganger før jeg fylte 30 år, nå senere året har det blitt mange ganger 🙂

Anonymkode: 6d873...8a5

AnonymBruker
Skrevet

Er 33 år, hatt 2 langvarige forhold, ett kort og noen ons. Fortsatt aldri fått oppleve å bli slikket.. 

Anonymkode: c688d...d48

AnonymBruker
Skrevet

Nei, vil snarere påstå at det er ett stort! problem at dere menn bare tar dere til rette og går ned på alle og enhver som om det er den største selvfølge at kvinner ønsker eller får noe ut av oralsex. Nesten utrolig at hun har greid å unngå oralsex. Hun har trolig hatt svært få partnere før deg. Kanskje ingen.

Anonymkode: 1ece0...970

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt 15 sex- partnere opp igjennom åra, 3 langvarige forhold. Totalt har 1 slikket meg til orgasme jevnlig + 1 til var keen på å slikke lenge. Resten: vil ikke slikke i det hele tatt, eller slikket i 3 sek og så ferdig. 

K, 43 år

Anonymkode: b35f2...7c2

AnonymBruker
Skrevet

Ikke normalt. Og jeg er 21😅

Anonymkode: 88d9e...4d8

AnonymBruker
Skrevet

Er 33 år og har blitt slikket minst en gang i uken siden jeg fylte 17. Hjelper vel sikkert at jeg har hatt samme mannen hele tiden, da. :P 

Anonymkode: fbce7...79c

• Hjerte 1
Skrevet

Tror ikke det er normalt nei. Jeg begynte vel ganske aktivt med oralsex da jeg var 17, prøvinga før det telles ikke 😅

Skrevet
Bamseklemmer skrev (På 12.6.2023 den 14.41):

Der kom sannheten frem, for jeg slikker som "No tomorrow"😅

Jo, det ligger ikke for alle menn dette, for jeg mistenker de å ha en fisefin gane. Og som kokk må jeg bare si at det å slikke en kvinne, er en gastromatisk opplevelse. Det er en av smakene, som jeg aldri går lei av. Så det gir mersmak.. Og ikke minst høre at kvinnen nyter det jeg gjør. Og så lenge hun nyter, klarer jeg ikke å stoppe. Jeg stopper ikke  før hun drar håret av meg, eller holder på knuse hodet mitt mellom lårene hennes🥰

Elsker smaken, når jeg er tent, men så er det jo bare da jeg har smakt.. 😏

Men du har helt rett, å høre og merke at hun virkelig nyter, da klarer jeg ikke stoppe før hun dytter meg vekk,.
Har drømt om å få hodet «knust» mellom hennes lår, høres herlig ut 🥰men hun har ikke gjort det hittil..

• Hjerte 1
Skrevet
Geojak skrev (1 time siden):

Elsker smaken, når jeg er tent, men så er det jo bare da jeg har smakt.. 😏

Men du har helt rett, å høre og merke at hun virkelig nyter, da klarer jeg ikke stoppe før hun dytter meg vekk,.
Har drømt om å få hodet «knust» mellom hennes lår, høres herlig ut 🥰men hun har ikke gjort det hittil..

Hehe jo.. det er i grunn hærlig å ha hodet i klemma😅 og ikke minst når de river meg til blods, med neglene på ryggen i orgasmeøyeblikket🥰

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Er 33 år og har blitt slikket minst en gang i uken siden jeg fylte 17. Hjelper vel sikkert at jeg har hatt samme mannen hele tiden, da. :P 

Anonymkode: fbce7...79c

Litt nysgjerrig bare.. men føler du slikkingen som en kjærlighetserklæring? Det blir mere passion da, når man elsker sin kjæreste😇

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke så fan av å bli gått ned på, men alle jeg har vært med har definitivt vært villige, så det er ikke normalen.

Anonymkode: 4fed8...fec

AnonymBruker
Skrevet

De fleste har oralsex, og de fleste kvinner liker det

De som ikke liker det har en tendens til å tro at de er normalen. Er ikke vi alle litt sånn at vi ser på oss selv som normen?

Har lagt ut linker til forskning på KG mange ganger før, men denne gangen får folk enten bare tro på meg eller google selv.

Anonymkode: e0c91...555

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...