AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #1 Skrevet 12. juni 2023 Hva regnes som grove trafikkovertredelser? Gi eksempler. Takk! Anonymkode: 521bb...35c
newman01 Skrevet 12. juni 2023 #2 Skrevet 12. juni 2023 (endret) De du kan havne i fengsel for. Som råkjøring, kjøring i ruspåvirket tilstand og uaktsomt drap med bil. Du veit at slike ting også er søkbart på google. Om du ønsker en litt større utredning, med litt personlig vri kan ChatGPT anbefales. Endret 12. juni 2023 av newman01 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #3 Skrevet 12. juni 2023 2 minutter siden, newman01 said: De du kan havne i fengsel for. Som råkjøring, kjøring i ruspåvirket tilstand og uaktsomt drap med bil. Du veit at slike ting også er søkbart på google. Om du ønsker en litt større utredning, med litt personlig vri kan ChatGPT anbefales. Jeg er litt usikker, f.e. man kan få forelegg (som har også fengselsstraff hvis betales ikke). Regnes forelegg også som grove trafikkovertredelse kanskje? F.e. kjøre uten gyldig førerkort osv. Anonymkode: 521bb...35c
isw Skrevet 12. juni 2023 #4 Skrevet 12. juni 2023 Jeg tenker forhold som ikke kan avgjøres med forenklet forelegg. F.eks grove fartsovertredelser og brudd på trafikkregler som fører til ulykker.
Ella-2 Skrevet 12. juni 2023 #5 Skrevet 12. juni 2023 Råkjøring, livsfarlige forbikjøringer, kjøre i ruspåvirket tilstand tenker jeg. Alt som setter liv i alvorlig fare
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå