Gå til innhold

40 år gammel mann. Libido?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært sammen med mannen min siden han var 30. Nå er han 46, og jeg merker ingen endring i libido. Såklart pulte vi mer i starten, nå har vi en haug unger og forpliktelser alle veier. Men han uttrykker hver dag at han har lyst på meg, og hvis det fortsatt var bare oss to ville vi nok pult akkurat like mye som før. 

Anonymkode: ea5f9...0f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.6.2023 den 0.56):

Hvilken libido kan jeg forvente av en 40 år gammel mann? (Ny flamme) og hvor lenge har menn sexlyst i livet generelt? 😅

Anonymkode: da174...f0b

Det er kjørt når man bikker 40, altså.

Kan stort sett bare glemme no’ action.

Småkaker er også koselig å dele.

M50+

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.6.2023 den 0.56):

Hvilken libido kan jeg forvente av en 40 år gammel mann? (Ny flamme) og hvor lenge har menn sexlyst i livet generelt? 😅

Anonymkode: da174...f0b

Jeg er 38 og lysten er som når jeg var 18, tviler det er stor forskjell når jeg er 40. Tror de fleste som har høy sexlyst i utgangspunktet har høy lyst når de er 40 også 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Min mann har lyst en til to ganger om dagen fortsatt. Han er 44😄

Anonymkode: c596b...f05

Skrevet
senior skrev (På 12.6.2023 den 13.10):

Svaret er alt fra slutt nå til å vare livet ut.

Fysisk form er viktig for å holde testoteronnivået oppe, spesielt styrketrening. Og selvfølgelig en kone i tilsvarende god form. Snakker av erfaring . .

Det du skriver er veldig viktig. Mye trening gjør at du oker mye mer og det er nok flere på på 70 og til 80 som kan ha sex

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.6.2023 den 13.59):

Igjen så trenger ikke fysisk form og testosteron ha noe betydning heller.

Selv er jeg 40+. Vil si jeg er i god form. Trener regelmessig styrke + et par innlagte kondisjonsøkter (bakkeintervaller) i uken. Testosteron lå i øver sjiktet av normalområdet for ca 1 år siden og tviler på at det har stupt på kort tid. Røyker ikke og er svært måteholden med alkohol.

Har «aldri» lyst på sex. Kan lett gå et år uten at jeg føler for å ta noe initiativ til å ha sex. 
For meg handler det om at jeg er litt lei sex. Been there done that. Er jo ikke sånn at sex er så forbanne spennende hele livet. 
Nå prioriterer jeg trening og restitusjon/hvile/søvn før sex.

Anonymkode: 05ff0...725

Stakkars kona di. Ikke spesielt sexy med en mann uten sexlyst

Anonymkode: c9d17...d3a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Datet en på 46. Han hadde sexlyst men sleit med å få den opp. Veldig lite sexy. Jeg gikk lei. Nå dater jeg en på samme alder som blir steinhard etter ett min med kyssing.

Anonymkode: c9d17...d3a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...