Gå til innhold

Happymommysquad snap


Gjest Veslefrikken

Anbefalte innlegg

Gjest Veslefrikken

Hva syns folk om endringen som har skjedd på HMS sin snap konto? Syns det virker mer rotete når det byttes så ofte..? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veslefrikken skrev (5 timer siden):

Hva syns folk om endringen som har skjedd på HMS sin snap konto? Syns det virker mer rotete når det byttes så ofte..? 

Ja! Orker ikke følge med

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mangler til tider veldig struktur. Blir bare rot når de legger ut mye om hverandre. Liten sammenheng når du hopper fra at noen forteller om dagen sin, og så plutselig kommer en snap med noe mat og musikk og så en anbefaling av en solkrem og så tilbake til fortelling om dagen. 

 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Veslefrikken
Anquor skrev (4 timer siden):

Det mangler til tider veldig struktur. Blir bare rot når de legger ut mye om hverandre. Liten sammenheng når du hopper fra at noen forteller om dagen sin, og så plutselig kommer en snap med noe mat og musikk og så en anbefaling av en solkrem og så tilbake til fortelling om dagen. 

 

Veldig enig, har ikke klart å finne ut hva som er årsaken til denne endringen.. noen som vet? 

Syns det har vært variabelt med innhold, avhengig av hvem som har hatt snappen, men usikker på om dette er løsningen😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her filmes alle andres barn på skoleavslutning/oppvisning. 

Jeg hadde blitt meget arg om det var mitt barn som plutselig ble filmet av andre og postet åpent for så mange…

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Colini skrev (1 time siden):

Her filmes alle andres barn på skoleavslutning/oppvisning. 

Jeg hadde blitt meget arg om det var mitt barn som plutselig ble filmet av andre og postet åpent for så mange…

Hadde man reagert om tv hadde filmet og vist det til flere tusen? Eller på nettet til en avis? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sharp75! skrev (1 time siden):

Hadde man reagert om tv hadde filmet og vist det til flere tusen? Eller på nettet til en avis? 

Ja, for det er ikke lov å streame barn og unge under 18 i Norge. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Colini skrev (49 minutter siden):

Ja, for det er ikke lov å streame barn og unge under 18 i Norge. 

17.mai togene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (3 timer siden):

Hadde man reagert om tv hadde filmet og vist det til flere tusen? Eller på nettet til en avis? 

Det finnes barn som ikke skal filmes, nei det opplyses ikke nødvendigvis om til alle og derfor legger man ikke ut bilde av andre! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (1 time siden):

17.mai togene? 

Ja, 17.mai togene som sendes på tv med barna. 

Her filmes det og legges ut bilder/film i avisene, har også sett det i andre aviser og lokal tv. Mye mulig det er sendt ut samtykke. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (1 time siden):

Det finnes barn som ikke skal filmes, nei det opplyses ikke nødvendigvis om til alle og derfor legger man ikke ut bilde av andre! 

Det er jeg fullstendig klar over. Er enig at det ikke bør legges ut! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veslefrikken skrev (På 12.6.2023 den 14.40):

Veldig enig, har ikke klart å finne ut hva som er årsaken til denne endringen.. noen som vet? 

Syns det har vært variabelt med innhold, avhengig av hvem som har hatt snappen, men usikker på om dette er løsningen😅 

Endringen kom vertfall etter et møte de hadde. Jeg trodde først det var noen fellesdager her og der. Men nå er det bare hummer og kanari hele tiden? 

I dag har det jo vært alt mulig på en gang. Der virker ikke som om de følger med på sin egen snapkanal før de legger ut? Midt i delfinshow kommer "bomba" hus, så celleprøve og så mer delfin show. Plutselig en bæresele tutorial som blir avbrutt av dagens ootd. Og en siste delfin show recap. Og så noen som popper inn wmen snap eller to med mat før vi har resten av outfiten og annonse kode 😅

Jeg liker veldig mange av denne gjengen. Men dette ble litt for uorganisert etter min smak. 

Når mine favoritter var på så kunne jeg vertfall følge de den hele dagen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare rot, og det er ikke alle i HMS jeg er like begeistret for, så når de har snapdag pleier jeg bare å droppe å se den dagen. Men nå avfølger jeg helt, ble alt for rotete, og føler jeg "må" se de jeg ikke er noen fan av. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det jo mest reklame. Alle får 5min til å legge ut rabattkoder og vise hva de har "kjøpt" og er såå fornøyd med.. Haul og favoritter. Bare reklame og kjøpepress..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dette er noe de har tatt inspo fra beautybloggerne sin snapkanal. De har gjort det slik lenge, men der funker det faktisk da - de svarer hverandre og det blir en gøy helhet, imotsetning til det kaoset til HMS 😆 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det blir rotete, og nesten alle skal pushe sine egne reklamer. En ettermiddag var det 4-5 ulike reklamer etter hverandre. Forstår at det kanskje er mindre krevende å legge ut noen storyes hver dag enn å lage innhold en hel dag men syns ikke dette er noen god varig løsning. Greit med noen fellesdager innimellom men ikke hele tiden etter min mening.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...