Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
De bommer ja - og slik er det med omtrent alle boikotter.

Og om et drap kan forsvares eller ikke er selvfølgelig helt avhengig av hvem du spør. Poenget er at det er en legitim aksjonsform - så kan amn være uenig i måte/mål.

Forøvrig er jeg nysgjerrig på hvor mange som stiller seg bak denne boikotten - mistenker at det stort sett er "nutcases"

Da det førte til at Arla muligens må sparke de fleste i Saudia-Arabia så tror jeg ikke det. Og da S-A vel trekker tilbake sin ambassadør så går dette ganske lenger enn til smågrupperinger av nutcases.

Skrevet (endret)

Her er deler av et godt innlegg fra en dansk muslimsk politiker.

Berlingske Tidende 31. januar 2006

Det er ikke Danmark, der skal sige undskyld, men Saudi-Arabien

-------

Som muslim og demokrat vil jeg derfor gerne understrege: Jeg (og mange andre) føler mig ikke krænket over tegningerne. Derimod føler jeg mig stærkt krænket over, at hvor der tidligere i Mellemøsten har været tradition for religiøs satire, er det nu i høj grad blevet et vestligt privilegium at forholde sig satirisk til religion.

Innlegget er redigert i hht. kopinor. Remyline Moderator

Endret av Remyline
Skrevet (endret)
Her er deler av et godt innlegg fra en dansk muslimsk politiker.

Berlingske Tidende 31. januar 2006

Det er ikke Danmark, der skal sige undskyld, men Saudi-Arabien

-------

Som muslim og demokrat vil jeg derfor gerne understrege: Jeg (og mange andre) føler mig ikke krænket over tegningerne. Derimod føler jeg mig stærkt krænket over, at hvor der tidligere i Mellemøsten har været tradition for religiøs satire, er det nu i høj grad blevet et vestligt privilegium at forholde sig satirisk til religion.

:klappe:

Veldig godt skrevet !

Endret av Remyline
Skrevet
:klappe:

Veldig godt skrevet !

Og ikke forvent svar fra pk-hf-sv-erne her inne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...