Gå til innhold

Hvis du kunne velge ditt eget navn

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er fornøyd med mitt navn Marilyn 😊

Anonymkode: 9912d...1c0

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Petronella.

Anonymkode: 521fc...085

AnonymBruker
Skrevet

Navnet mitt er det fineste med meg, så har ikke ville byttet 

Anonymkode: cf2db...493

Skrevet

Marie, men ga navnet til datteren min i stedet.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Gjest Elooon
Skrevet

Vet ikke, veldig fornøyd med det navnet jeg har jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Er veldig fornøyd med navnet mitt, men om jeg skulle valgt noe annet ville jeg gått for Selma. Synes det er et vakkert navn. 

Anonymkode: a1b27...806

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke spesielt fint navn, men det henger nå ved meg. Hadde vært veldig rart å byttet til noe annet.

Klarer ikke å velge et heller. Mange fine navn, men det er ikke meg. 

Anonymkode: cbfc5...639

Skrevet

Skal snart endre navnet mitt til Steen 

AnonymBruker
Skrevet

Hater mitt todelte navn. Skulle gjerne blitt døpt noe enklere, som klinger bedre i engelsktalende land. Kansje noe som Peter eller Andre. Kim. Eller Martin. Kansje Adrian. 

Anonymkode: c443a...e17

Skrevet

Jeg har langt navn, var vandt til fornavnet som barn, men tatt i bruk mellomnavnet da det er internasjonalt og lett for alle å si, og jeg likte det best. Så ville ikke byttet. 

AnonymBruker
Skrevet

Elvira, Elida eller eliana. Men, liker mitt eget navn ☺️

Anonymkode: eaa23...e47

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et kort, enkelt, gammelt norsk, men svært uvanlig navn i våre dager og ville aldri hett noe annet. Ekstremt sjelden at jeg møter noen som heter det samme og jeg liker å være unik.

Anonymkode: 7b0e5...469

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sandra eller aria. Men er fornøyd med navnet mitt.

Anonymkode: 27dde...36b

AnonymBruker
Skrevet

Elisabeth😊

Anonymkode: a195f...278

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med mitt navn. Jeg har fått det navnet som jeg ønsker meg 🥰

Skrevet

Jeg er veldig glad i navnet mitt. Det har vokst på meg og jeg har vokst inn i det. Det er et pent navn uten å være pompøst, og det fungerer i mange miljøer og mange land.

Etternavnet mitt er litt sjeldent, men fornavnet har alltid vært populært.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.6.2023 den 21.26):

Er egentlig fornøyd med fornavnet mitt, men synes etternavnet er grusomt. Skulle ønske jeg kunne bytte det, men har ikke noe bedre å bytte til.. Får håpe jeg gifter meg med en mann som har et pent etternavn.

Anonymkode: 8fb58...937

Da kan du f.eks bytte til mors, en bestemors eller oldemors etternavn.

___

Jeg har byttet fornavn, men er den eneste i Norge som heter det, så jeg vil ikke skrive det her. 

Anonymkode: 43f90...59c

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.6.2023 den 21.26):

Er egentlig fornøyd med fornavnet mitt, men synes etternavnet er grusomt. Skulle ønske jeg kunne bytte det, men har ikke noe bedre å bytte til.. Får håpe jeg gifter meg med en mann som har et pent etternavn.

Anonymkode: 8fb58...937

Du kan jo lete litt lengre bakover i slekta. Kanskje du finner noe unikt bakover i generasjonen din. Jeg hatet mitt forrige etternavn, og valgte selv å bytte til et som noen tippoldeforeldre og en av mine oldeforeldre hadde. Stortrives med det navnet

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hater mitt todelte navn. Skulle gjerne blitt døpt noe enklere, som klinger bedre i engelsktalende land. Kansje noe som Peter eller Andre. Kim. Eller Martin. Kansje Adrian. 

Anonymkode: c443a...e17

Du kan jo bare fjerne det ene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...