Gå til innhold

Finner ingen sko som passer barnet

Anbefalte innlegg

Skrevet
mulberrygal skrev (56 minutter siden):

Tusen takk, jeg ser at du har god erfaring med dette☺️Dessverre hadde de ikke størrelsen inne på noen av de, det er til en liten på 1 år str 22 til vinteren, vet du om andre modeller innenfor de samme merkene også vil duge?

Anonymkode: 074ce...754

Skrevet
mulberrygal skrev (1 time siden):

Jeg fant for øvrig denne på en annen nettside☺️De ser litt stive ut i sålen, er den det? Den skal være til en på 1 år:)

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.8.2023 den 20.09):

Hadde samme fotform på min sønn når han var i småbarnsalderen. Spesielt fra 1-4 hadde han bred fot med høy vrist. Sjekk ut belenka barnesko for de bredeste modellene. Eller froddo barefoot/froddo pax på zalando. Angulus i bred modell kan også passe.

Anonymkode: 85e00...d20

Mente du paix? Disse? Vet du om de har noen for for gtx membran som holder vann ute, ellers vil de ikke fungere, dessverre.

https://www.zalando.no/froddo-paix-winter-stoevletter-multicolor-f0113i051-q11.html?size=20

Skrevet

Sverger til Bundgaard 🙌🏻 brede og lette 😌

Anonymkode: 20a4c...b05

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Sverger til Bundgaard 🙌🏻 brede og lette 😌

Prøvde senest et par i dag, mulig de var brede nok, men det hjalp ikke når åpningen ikke var stor nok til å få foten nedi uten å styre voldsomt😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Prøvde senest et par i dag, mulig de var brede nok, men det hjalp ikke når åpningen ikke var stor nok til å få foten nedi uten å styre voldsomt😅

Åh! Hvilken modell prøvde du? Jeg syns støvlene er litt trange å få på akkurat i åpningen (men fine når de er på). Skoene med borrelås har jeg aldri opplevd som smale i åpningen 😌

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Åh! Hvilken modell prøvde du? Jeg syns støvlene er litt trange å få på akkurat i åpningen (men fine når de er på). Skoene med borrelås har jeg aldri opplevd som smale i åpningen 😌

Jeg tror det var disse, det var en form for strikk bak borrelåsen som gjorde at skoen ikke kunne brettes helt ut, hvis du skjønner. https://www.luksusbaby.no/shop/bundgaard-petit-mid-554812p.html?dfw_tracker=106081-513465-23&utm_source=daisycon&utm_medium=affiliate&utm_campaign=daisycon_Velka Shopping - EU

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg tror det var disse, det var en form for strikk bak borrelåsen som gjorde at skoen ikke kunne brettes helt ut, hvis du skjønner. https://www.luksusbaby.no/shop/bundgaard-petit-mid-554812p.html?dfw_tracker=106081-513465-23&utm_source=daisycon&utm_medium=affiliate&utm_campaign=daisycon_Velka Shopping - EU

Ser nå at de er små i størrelsen og at jeg derfor kanskje prøvde en som var litt for liten, mulig det hadde gått bedre om jeg prøvde et par str opp. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...