Gå til innhold

Tipa til sommerkjoler som passer både gravide og til amming?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har termin i begynnelsen på august, og savner noen sommerkjoler som passer nå😅 men dette er mest sannsynlig min siste graviditet, og kjedelig å kjøpe noe som ikke blir brukt mer enn maks 2 mnd.

Så trenger tips til kjole som passer en stor gravidmage, men også kan brukes etterpå til amming og igjen til neste sommer😀 noen som har funnet fine? Kan godt handle på nett😀

Anonymkode: e02ea...d2c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker said:

Har termin i begynnelsen på august, og savner noen sommerkjoler som passer nå😅 men dette er mest sannsynlig min siste graviditet, og kjedelig å kjøpe noe som ikke blir brukt mer enn maks 2 mnd.

Så trenger tips til kjole som passer en stor gravidmage, men også kan brukes etterpå til amming og igjen til neste sommer😀 noen som har funnet fine? Kan godt handle på nett😀

Anonymkode: e02ea...d2c

Jeg har ikke handlet én eneste gravidkjole, men hadde en del omslagskjoler fra før av. Et tips er å kjøpe en tynn underkjole fra undertøysavdelingen du kan ha under hvis du føler at de blir litt "åpne" pga magen. Ellers hadde jeg noen kjoler som er litt vide som også kan brukes i graviditeten. 

Screenshot_20230610_162153_Zalando.jpg

Screenshot_20230610_162232_Zalando.jpg

Screenshot_20230610_162249_Zalando.jpg

Anonymkode: 9a7d0...1cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...