Gå til innhold

Smerter etter brudd i arm

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sønnen min fikk ett armbrudd for 2 år siden. Bruddet var helt rett, ett par cm under skulderen og grodde helt fint.

Nå 2 år etter klager han av og til på smerter i armen - akkurat der hvor det var brudd.

Har noen av dere knekt noe som barn og opplevd smerter i sammenvoksningen så lenger etter? Kan det være voksesmerter.

Hilsen Trille

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukket nesen og av og til, hvis det f.eks. er kaldt eller jeg er veldig sliten, har jeg smerter der hvor bruddet var selv om det er mange år siden det grodde. Vet også at lillebroren min, som i dag er over 30 år, av og til kan kjenne smerter i det armbruddet han pådro seg som liten.

Tror det er helt normalt jeg. Ikke gjør det veldig vondt heller. Det oppleves mer som en smertefornemmelse.

Skrevet

Takk for svar.

Sønnen min er en sånn gutt som regelmesig blir sydd, limt eller gipset og denne sammenvoksning er heldigvis den eneste han klager på.

Hilsen Trille, mor med klippekort til skadestuen

Skrevet

Jeg brakk hånda for tre år siden (altså i voksen alder) og har fortsatt litt vondt av og til. Ofte hvis jeg har ligget skeivt om natta eller hvis jeg vrir den "feil". Tror det er ganske normalt! Det gjør ikke veldig vondt heller, bare bittelitt. Plager meg ikke, og hemmer meg absolutt ingenting. Tror nok det kommer til å gå greit med gutten din!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...