AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #1 Skrevet 9. juni 2023 Noen som lager sitt eget rosemarinvann her? Lurer litt på hvor mange rosemarinkvister dere tar i, hvor mye vann og koketiden for å få en fin blanding til å spraye i hodebunnen. Anonymkode: e1844...548
stolsokk Skrevet 9. juni 2023 #2 Skrevet 9. juni 2023 To-tre kvister til ca 5dl kokende vann. Legger kvistene oppi og lar vannet kjøle seg med lokk. Tar ut kvistene og putter vannet i spray flaske og oppbevarer i kjøleskapet. 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #3 Skrevet 10. juni 2023 stolsokk skrev (12 timer siden): To-tre kvister til ca 5dl kokende vann. Legger kvistene oppi og lar vannet kjøle seg med lokk. Tar ut kvistene og putter vannet i spray flaske og oppbevarer i kjøleskapet. Så du koker ikke kvistene, men legger de i når varmen skrus av, eller misforstå jeg? Er du fornøyd med virkningen av rosemarinen, merker du forskjell? Anonymkode: e1844...548
stolsokk Skrevet 10. juni 2023 #4 Skrevet 10. juni 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Så du koker ikke kvistene, men legger de i når varmen skrus av, eller misforstå jeg? Er du fornøyd med virkningen av rosemarinen, merker du forskjell? Anonymkode: e1844...548 Det stemmer, koker ikke kvistene. Jeg har bare brukt vannet i en måned, og det anbefales å prøve i seks måneder så vet ikke hvor mye effekt jeg kan se enda, men håret lukter godt da, hehe!
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #5 Skrevet 10. juni 2023 stolsokk skrev (1 time siden): Det stemmer, koker ikke kvistene. Jeg har bare brukt vannet i en måned, og det anbefales å prøve i seks måneder så vet ikke hvor mye effekt jeg kan se enda, men håret lukter godt da, hehe! Ikke meningen å kuppe tråden, men brukes det for å stimulere økt hårvekst? Anonymkode: 7f519...a9a
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #6 Skrevet 11. juni 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ikke meningen å kuppe tråden, men brukes det for å stimulere økt hårvekst? Anonymkode: 7f519...a9a Ja Jeg har kjøpt rosemarinselv i butikk i mange mnd nå og merker stor forskjell spesielt ved tinningen, men av økonomiske grunner ønsker jeg å prøve og lage mitt eget. Anonymkode: e1844...548
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #7 Skrevet 11. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja Jeg har kjøpt rosemarinselv i butikk i mange mnd nå og merker stor forskjell spesielt ved tinningen, men av økonomiske grunner ønsker jeg å prøve og lage mitt eget. Anonymkode: e1844...548 rosemarinvann, skulle det stå Anonymkode: e1844...548
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå