Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2006 #21 Skrevet 10. januar 2006 Jeg hadde vært mer bekymret hvis han hadde grini.
Gjest tråd-s Skrevet 10. januar 2006 #22 Skrevet 10. januar 2006 Er ikke det ganske fint da, at han ser på deg og smiler? Kanskje han bare er hinsides av lykke og nytelse, utrolig betatt av deg mens dere holder på, kanskje han tenker på hvor glad han er i deg og hvor vakker du er? Tror ikke det er så uvanlig at menn smiler når de har det godt! Og jeg tror ikke han tenker over at han smiler. Menn er sånn. Tror ikke alltid de evaluerer hele tiden hva de gjør og sier sånn som oss damer! ← Ja...uff. Typisk damer...analysere alt. Joda, for all del...sikkert det det er. Har egentlig bare opplevd skikkelig vrengtryner (haha) under akten, var bare litt uvanlig med en som smiler. Og selvfølgelig gjest, du har et godt poeng. Bedre det enn at han griner.
Gjest gjest1 Skrevet 10. januar 2006 #23 Skrevet 10. januar 2006 Vi ligger og flirer hele tiden nesten. Fordi det er så godt!
Nita Skrevet 10. januar 2006 #24 Skrevet 10. januar 2006 Nettopp, ler han rått av deg bør du nok tenke på om du kanskje skal droppe å ha sex med ham Men litt sånn godsmiling, tror ikke han tenker på det selv en gang. Det er helt sikker kose-fjeset hans. Noen ser jo ut som de er i nærheten av farkt under hele akten, og hvordan jeg selv ser ut tør jeg ikke tenke på ←
Lurvina Skrevet 10. januar 2006 #25 Skrevet 10. januar 2006 Bedre at han er sånn: , enn om han hadde vært sånn:
Våken Skrevet 10. januar 2006 #26 Skrevet 10. januar 2006 Tror konklusjonen blir at du skal være glad han smiler
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2006 #27 Skrevet 11. januar 2006 Jeg og typen ser ofte på hverandre under akten og bare smiler til hverandre. Men igår var det mer slik: :grine2: da jeg dunket hodet inn i veggen mot rommet til romkameraten hans..
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2006 #28 Skrevet 11. januar 2006 Kjæresten min gjør også det og jeg synes det er kjempekoslig! Har vært med flere som har gjort det samme og alltid tenkt på det som et tegn på at han har det bra. Så da smiler jeg bare tilbake og så får vi et "moment":) En kamerat av meg sier forresten at det mest opphissende han kan tenke seg er når jenta snur seg og smiler til ham mens han tar henne bakfra!
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2006 #29 Skrevet 12. januar 2006 Jeg synes det er noe feminint over smilende menn. Hva feiler det disse bonde-tølperne som skal smile hvor enn de er? Kan de ikke i det minste oppføre seg som skikelige menn i sengen i det minste?
Gjest Embla s Skrevet 12. januar 2006 #30 Skrevet 12. januar 2006 Kanskje han smiler fordi han er lykkelig og har det veldig bra?
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2006 #32 Skrevet 13. januar 2006 Viss han smiler forsiktig til meg mens vi holder på, blir jeg så glad! det er et sånt deilig, lite smil som betyr at han er meget fornøyd Loves it.
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2006 #33 Skrevet 13. januar 2006 Jeg synes det er noe feminint over smilende menn. Hva feiler det disse bonde-tølperne som skal smile hvor enn de er? Kan de ikke i det minste oppføre seg som skikelige menn i sengen i det minste? ← Hehe...og hvordan er det? Brøle som en gorilla og vrenge trynet?
Gjest Ballen Skrevet 13. januar 2006 #34 Skrevet 13. januar 2006 Er ikke det ganske fint da, at han ser på deg og smiler? Kanskje han bare er hinsides av lykke og nytelse, utrolig betatt av deg mens dere holder på, kanskje han tenker på hvor glad han er i deg og hvor vakker du er? Tror ikke det er så uvanlig at menn smiler når de har det godt! Og jeg tror ikke han tenker over at han smiler. Menn er sånn. Tror ikke alltid de evaluerer hele tiden hva de gjør og sier sånn som oss damer! ←
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2006 #35 Skrevet 13. januar 2006 Er ikke det ganske fint da, at han ser på deg og smiler? Kanskje han bare er hinsides av lykke og nytelse, utrolig betatt av deg mens dere holder på, kanskje han tenker på hvor glad han er i deg og hvor vakker du er? Tror ikke det er så uvanlig at menn smiler når de har det godt! Og jeg tror ikke han tenker over at han smiler. Menn er sånn. Tror ikke alltid de evaluerer hele tiden hva de gjør og sier sånn som oss damer! ← Jeg smiler ofte til min kjære pige under akten, og.. Det er av ganske nøyaktig de grunnene du beskriver. ^_^ *edit* Åh, faen. Jeg som postet i sted, under navnet "ballen" >__< Trykte på Enter uten på tenke over det. *le nervøst*
Potetoline Skrevet 14. januar 2006 #36 Skrevet 14. januar 2006 Hadde sex med en engang som ble veldig trverr og bøllete i senga.. Han var blid og kjærlig først, men når vi kom igang, endret det seg totalt. Skikkelig sur og heiv meg rundt i senga som han ville uten å spørre.. Må da være bedre med et lite glis..
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2006 #38 Skrevet 15. januar 2006 Hehe...og hvordan er det? Brøle som en gorilla og vrenge trynet? ← Bedre det enn fårete smil. Menn bør være menn.
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2006 #39 Skrevet 15. januar 2006 Synes det er hyggelig når de smiler jeg... eller han eller hva jeg skal si... "De" hørtes plutselig så mange ut
Nita Skrevet 15. januar 2006 #40 Skrevet 15. januar 2006 Synes det er hyggelig når de smiler jeg... eller han eller hva jeg skal si... "De" hørtes plutselig så mange ut ← publikum
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå