Gå til innhold

Vitnemål jobbintervju


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har vært på jobbintervju, og de bare spurte hvilket snitt jeg hadde. Ba ikke om å se vitnemålet engang. Er dette vanlig? Dårlig tegn?

Anonymkode: 78c03...cba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 hours ago, AnonymBruker said:

Har vært på jobbintervju, og de bare spurte hvilket snitt jeg hadde. Ba ikke om å se vitnemålet engang. Er dette vanlig? Dårlig tegn?

Anonymkode: 78c03...cba

Det er helt vanlig, så sant dette ikke er din aller første jobb etter endt utdanning, så betyr karakterer så og si null

Anonymkode: 64ca9...836

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte bare bildet av diplomet/vitnemålet på Mail som bekreftelse for at jeg var ferdig utdannet. Ingen spørsmål om karakter, men fikk spørsmål om hva jeg skrev på bachelor-oppgaven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det er helt vanlig, så sant dette ikke er din aller første jobb etter endt utdanning, så betyr karakterer så og si null

Anonymkode: 64ca9...836

Det er første jobben, føles så bortkasta å jobbe så hardt også bryr ikke de seg 😅 

Anonymkode: 78c03...cba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de ber om å se det på andregangsintervju?

Anonymkode: 78c03...cba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt bedt om å ettersende dokumentasjon på utdanning, men det er nok mer for at de skal se at jeg har den utdannelsen jeg sier at jeg har. Jeg har inntrykk av at karakterer egentlig betyr lite. Kanskje det betyr noe om du hadde ligget på nesten stryk i alle fag, men det har ingenting å si om du har midt-på-treet karakterer eller om du har veldig gode karakterer. 

Anonymkode: 4a2e7...141

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...