Gå til innhold

dr phil

Fremhevede innlegg

Skrevet
jeg fikk vondt av han jeg..gutten... på slutten.. faren sa "for oss er du død nå"...han er jo syk. er d ingen som skjønner det? huff..sterkt...

Det stod vel i manus at han skulle si det. Ikke snakk om at jeg tror dette er noe annet enn skuespillere.

Hva etter f.eks. 10 år - gutten kan stevne produsent, programleder m.m. for eventuelle traumer han måtte ha blitt påført fordi historien hans har blitt kjent for et veldig stort antall mennesker.

Hallo folkens - dette er Usa med søksmål i millionklassen fordi naboens parabolantenne er så stygg at det går utover nattesøvnen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Den undrende
Skrevet

Dette programmet har gått tidligere ja.

Og "gutten" er nitten år.

Familien tok kontakt da de hadde prøvd ALT annet. Alle andre steder, var "hjelpen" at de skulle putte sønnen i fengsel, nor foreldrene ikke ville.

De har sladdet lillesøsteren og navnet, så henne vet ikke resten av USA eller verden om akkurat hvem hun er.

Familien valgte å stå frem på tv fordi ALLE i lokalsamfunnet visste om problemet. Sønnen hadde også utført seksuelle overgrep på flere jenter i lokalmiljøet.

Synes det var et flott program jeg. For det er nettopp denne type benektelse som skjer hele tiden. Kriminelle, voldtektsmenn, overgripere: Det er noe alle andre er. Slike mennesker finnes overalt, men selvfølglig ikke i vår egen familie. "For han er jo så snill og hjelpsom og morsom." Og det er vel akkurat det som er poenget med saken. Det er alltid de nærmeste som egentlig vet om at et menneske er ute av kontroll, men de aller, aller fleste fornekter det (ovenfor seg selv). Og det er de voksne som bør ta tak i saken når de vet om en overgriper, ikke barna som blir/er i fare for overgrepene.

Skrevet
Hva etter f.eks. 10 år - gutten kan stevne produsent, programleder m.m. for eventuelle traumer han måtte ha blitt påført fordi historien hans har blitt kjent for et veldig stort antall mennesker. 

Hallo folkens - dette er Usa med søksmål i millionklassen fordi naboens parabolantenne er så stygg at det går utover nattesøvnen.

Tror nok de må skrive under på ganske vantette kontrakter for å i det hele tatt få være med på programmet... Hvis ikke hadde ikke slike programmer i det hele tatt eksistert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...