Gå til innhold

Oppblåst og luft i magen

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_tullerusk_*
Skrevet

Er det vanlig å være oppblåst og ha masse luft i magen (prompe masse) når man er gravid?

Nyser mye mer enn vanlig også, og da gjør det ofte vondt i underlivet, som små stikk. Er det normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, oppblåst i magen er kjempevanlig.

Nyse mer enn før? Hmm, ikke som jeg har merket?

Gjest Gjest_tullerusk_*
Skrevet

Glemte å skrive at jeg er helt i starten, bare en mnd på vei. Er det vanlig da også? :sjenert:

Skrevet

Jeg har også opplevd det ja. Slitsomt det der! ;) Men altså helt normalt! :)

Skrevet

Jeg er også en mnd på vei ca og har vært lekk ballong i 2 uker, og rar og ustabil i magen.

Skrevet
Er det vanlig å være oppblåst og ha masse luft i magen (prompe masse) når man er gravid?

Nyser mye mer enn vanlig også, og da gjør det ofte vondt i underlivet, som små stikk. Er det normalt?

Kan signere på dette ja....

Skrevet

Jepp, har sinnsykt med luft i magen... kommer både den ene og den andre veien.... Nyser gjør jeg hele tiden, men jeg har husstøvallergi så jeg nyser hele året.... Får strekk i magen noen ganger når jeg nyser, men prøver å bøye meg fram når jeg kjenner det kommer en nys, og da unngår jeg den strekken... Så siden jeg nyser hele tiden, vet jeg ikke om det er pga graviditeten eller allergien...

Skrevet

Kan skrive under på at det er vanlig..... Men hva F... hjelper mot det?????? Noen råd anyone, før jeg blåses opp og sprekker.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...