Geojak Skrevet 9. juni 2023 #61 Del Skrevet 9. juni 2023 En annen "greie" er jo at veldig mange av de som starter en tråd, eller kommenterer på den. Slik som f.eks. denne tråden her... Gjør det som Anonym. Hvordan stadfester du da hvilket kjønn de har? Utfra hva/hvordan de skriver, eller hva deres mening er? 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 9. juni 2023 #62 Del Skrevet 9. juni 2023 Om vi bannlyser menn så er min tid på KG over ihvertfall. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 9. juni 2023 #63 Del Skrevet 9. juni 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg vil ha flere normale menn på kvinneguiden,og ferre kvinnehatende menn. Anonymkode: eb464...516 Mannehatende kvinner er et større problem. 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #64 Del Skrevet 9. juni 2023 Macro skrev (2 minutter siden): Mannehatende kvinner er et større problem. Hvorfor er det et større problem? Jeg vil påstå at det er like ille. Anonymkode: eb464...516 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #65 Del Skrevet 9. juni 2023 Er det lov å diskriminere på kjønn? Tenk hvis noen hadde laget et forum for kun hvite. Det hadde ikke gått. Anonymkode: 99509...c67 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 9. juni 2023 #66 Del Skrevet 9. juni 2023 Noen menn er her bare for å trolle og skrive dritt om kvinner. "Dere" gjør sånn og sånn eller "dere" er sånn og sånn fulgt av noe nedrakkende. Typisk. Men så har vi andre menn her inne som er både hyggelige og saklige og skriver som gode, trygge menn som har kloke ting å komme med. Jeg tror Kvinneguiden ville blitt en kaklende hønsegård med mye drama og skriking om det bare skulle vært kvinner her. Kvinner har en tendens til å bli hysteriske i en del tråder. Se bare på underforumet for kjæledyr. Herre moses som en del damer lirer av seg der... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #67 Del Skrevet 9. juni 2023 Kanskje vi kunne fått et undergorum kun for damer Anonymkode: 4c2e3...7a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #68 Del Skrevet 9. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tror at TS egentlig ønsker seg et forum der alle er enige med henne. Anonymkode: 563a4...18b Er nok det som er problemet, jeg blir stadig vekk beskyldt for å være mann, spesielt om jeg er uenig med trådstarter. Anonymkode: 961b1...185 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 9. juni 2023 #69 Del Skrevet 9. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor er det et større problem? Jeg vil påstå at det er like ille. Anonymkode: eb464...516 Større som at vi har flere mannehatere enn kvinnehatere her inne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 9. juni 2023 #70 Del Skrevet 9. juni 2023 Tråden er ryddet for tulleinnlegg, nedsettende og diskriminerende ytringer, latterliggjøring, brukerdebatt og svar til slettede innlegg. Spørsmål i forbindelse med moderering tas imot i Private forumhenvendelser. Rhodiola, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 9. juni 2023 #71 Del Skrevet 9. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva med transkvinner da? Er vi ikke velkomne i deres snevre verden? Anonymkode: 1f540...696 slik jeg har forstått det er dere tydeligvis mer kvinner enn andre kvinner... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #72 Del Skrevet 9. juni 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): De ødelegger et sted som skal være trygt for kvinner. Og jo forum har lov til å diskriminere på kjønn, de setter sine egne regler. Jeg er ikke interessert i å høre hva menn har å si her. Jeg er interessert å få råd fra andre kvinner Anonymkode: bc16f...345 Kvinner, menn, intersex og de ikke binære skal ha like rettigheter som alle andre uavhengig av kjønn! Anonymkode: a6780...6f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #73 Del Skrevet 9. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det heter jo «Kvinneguiden», da. Når en ser på forsiden her, «Dette snakker vi om nå», så ser en jo at det er overvekt av tråder med kvinnerelaterte saker. PMS, menstruasjonsplager, baby, barn, rampelys, kvinnehelse, problematikk i sosiale og kjærlighetsrelasjoner gjerne da myntet på problemer rettet mot menn. Og det er her jeg er noe enig med ts. For skulle det ikke ha vært en varseltrekant for noen menn for temaer som blir diskutert i samliv og kjærlighetsrelasjoner, seksualitet og singelliv og dating. Et varsel som sier at obs, dere hårsåre menn vi hater dere ikke når menn blir generalisert her. Det gjelder ikke dere alle! Se på kontekst og ha vernebriller på. Vær obs på at ts som skriver, «Jeg er ferdig med menn, jeg hater menn, hvorfor er menn slike griser?, han har lurt meg, har jeg blitt lurt av ham, etc etc». Slike tråder er spissformulert av kvinner som er frustrert, irritert, engasjert som vil ha råd og diskusjon. Men noen menn blir så til de grader provosert. Dette er mannehat og de er kjappe inn for å forsvare menn. Dette gjelder muligens kun noen få menn. Ja, for en kjenner de igjen på nicket, de svarer stort sett det samme i alle slike tråder. I stedet for å diskutere kommer det kommentarer som, -dere kvinnfolk er verre, -alle kvinner tenker sånn, -dere er jammen dumme, -dette må kvinner forstå. -Latteremojis. —Det er jeg som har fasit, hør nå på meg. -Ikke noe å diskutere, forskning og biologi beviser at jeg har rett. Igjen og igjen. Agendaen til disse menn mistenker jeg er å elske å få frem sin misogyni og frustrasjon over kvinner. De polariserer, forstummer og lager dårlig miljø i debattene. Der blir brukerangrep, skittkasting og til slutt orker en ikke delta. Ellers tenker jeg ikke særlig over hvilket kjønn jeg diskuterer med. Men en merker fort at noen menn deltar i debatter med forutinntatte meninger og hersketeknikker. Disse ødelegger ofte debattklimaet i forumet, dessverre. Anonymkode: 7fe71...9b9 Er så lei av at folk skiller kjønn🤦🏼 hvis alle hadde vært hyggelige her inne hadde problemet vært løst og vi alle har ansvar over å være hyggelige mot hverandre. Jeg ønsker ikke nedsettelse av kjønn. Mann, kvinne, intersex, trans og de ikke binære. Anonymkode: a6780...6f3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #74 Del Skrevet 9. juni 2023 Jeg som er homo da? Får jeg lov? Anonymkode: 3a233...793 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #75 Del Skrevet 9. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg som er homo da? Får jeg lov? Anonymkode: 3a233...793 Du har like mye rettigheter å være her som alle andre. Anonymkode: a6780...6f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geojak Skrevet 9. juni 2023 #76 Del Skrevet 9. juni 2023 Så stilles det jo noen ganger spørsmål her, som jeg tenker det kan være greit at også menn svarer på.. eneste jeg kommer på i farten er « hvorfor vil han ikke ha sex med meg når jeg er gravid?» vanskelig å svare på for en kvinne kanskje? Da tenker jeg det er greit å svare hvordan jeg som mann så det da min kone var gravid. Sikkert andre tema også, hvor det kan være greit med innspill fra begge kjønn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
000VF000 Skrevet 9. juni 2023 #77 Del Skrevet 9. juni 2023 6 hours ago, AnonymBruker said: Et varsel som sier at obs, dere hårsåre menn vi hater dere ikke når menn blir generalisert her. Det gjelder ikke dere alle! Se på kontekst og ha vernebriller på. Vær obs på at ts som skriver, «Jeg er ferdig med menn, jeg hater menn, hvorfor er menn slike griser?, han har lurt meg, har jeg blitt lurt av ham, etc etc». Slike tråder er spissformulert av kvinner som er frustrert, irritert, engasjert som vil ha råd og diskusjon. I stedet for å diskutere kommer det kommentarer som, -dere kvinnfolk er verre, -alle kvinner tenker sånn, -dere er jammen dumme, -dette må kvinner forstå. -Latteremojis. —Det er jeg som har fasit, hør nå på meg. -Ikke noe å diskutere, forskning og biologi beviser at jeg har rett. Igjen og igjen. Anonymkode: 7fe71...9b9 Men ser du ikke at disse to fyrer hverandre opp? Tenk om man hadde tråder som «Jeg er ferdig med brune mennesker, jeg hater innvandrere, hvorfor er muslimer slike griser?, de har lurt meg, har jeg blitt lurt av de, etc etc». Skjønner du ikke problemet? Det beste er å bruke ignorer bruker funksjonen, og generelt sett ignorere de mennene (AB) som generaliserer slik du gir eksempler på. Selv jeg som mann synes de er slitsomme, og plagsomme. Det beste hadde vært om alle de generaliserende brukerne hadde blitt karantert i en stor samletråd lik den om penisstørrelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #78 Del Skrevet 9. juni 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): De ødelegger et sted som skal være trygt for kvinner. Og jo forum har lov til å diskriminere på kjønn, de setter sine egne regler. Jeg er ikke interessert i å høre hva menn har å si her. Jeg er interessert å få råd fra andre kvinner Anonymkode: bc16f...345 Dette er da trygt for kvinnfolk. Vi må da ikke bli snodige. Det er mange menn her som sikkert vil vite litt om hva de skal gjøre når vi kan være litt vanskelig å forstå noen ganger. 😂 De vil faktisk ha råd fra kvinner. Kanskje for å bli en bedre partner. Anonymkode: f6a39...3f3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 10. juni 2023 #79 Del Skrevet 10. juni 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Kvinner, menn, intersex og de ikke binære skal ha like rettigheter som alle andre uavhengig av kjønn! Anonymkode: a6780...6f3 hva er intersex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 10. juni 2023 #80 Del Skrevet 10. juni 2023 On 6/9/2023 at 12:08 AM, AnonymBruker said: De ødelegger et sted som skal være trygt for kvinner. Og jo forum har lov til å diskriminere på kjønn, de setter sine egne regler. Jeg er ikke interessert i å høre hva menn har å si her. Jeg er interessert å få råd fra andre kvinner Anonymkode: bc16f...345 Og hvem bryr seg om kjønn, er det bare menn som skal ekskluderes, hva med de som er et annet sted på skalaen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå