Gå til innhold

Når er det greit å ligge med en ny etter brudd?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Når forholdet er slutt så er musa åpen for alle andre :) Du vil fødes på ny seksuellt.

Så ikke gå inn i noe kjæresteforhold, men få deg sexpartnere du kan møte regelmessig. Så kan du bytte ut disse etterhvert, eller ha flere på en gang. Jeg har hatt 2-3 om gangen, bruker kondom på alt.

Nå må du få rast fra deg litt! Rett og slett knulle fra deg.... :) ALDRI gift deg igjen!! Du skal være fri

- Hilsen ei som var gift i 8år med lite sex.

Anonymkode: ac2e0...cde

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Voksenmann skrev (27 minutter siden):

Når du føler for det og opplever at du kan stå inn for det hvis spørsmålet kommer opp senere. 

Opplever du ofte at du må svare for sexlivet ditt til andre?

Anonymkode: 06c26...596

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Half hour 

(c) Joey Tribbiani 

Anonymkode: eb92f...454

Mye sant der. Min erfaring.

Første dama: Det ble slutt på et vors. Hun fant seg en ny på nach. Det tok vel 3-4 t.

Andre dama begynte å studere. Utro under fadder uka, blei slutt. Sammen med en ny (ikke utropartner) uka etter.

Og lista kan bli lang. Har ingen illusjoner lenger.

Min erfaring med damer er i hvert fall at det tiden det tar å knulle en ny avhenger av hvor lenge det er til fredag.

Anonymkode: 9477d...11e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Mye sant der. Min erfaring.

Første dama: Det ble slutt på et vors. Hun fant seg en ny på nach. Det tok vel 3-4 t.

Andre dama begynte å studere. Utro under fadder uka, blei slutt. Sammen med en ny (ikke utropartner) uka etter.

Og lista kan bli lang. Har ingen illusjoner lenger.

Min erfaring med damer er i hvert fall at det tiden det tar å knulle en ny avhenger av hvor lenge det er til fredag.

Du har opplevd en utro partner og en som gikk fort videre og du har allerede mistet alle illusjoner?

Jeg tror du gjør livet unødvendig tungt for deg selv med å nære bitterhet for ting som ikke har noe med deg å gjøre og som du ikke kan gjøre noe med.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Når synes dere det er innenfor med en ny sexpartner?

Kall meg en gammel og konservativ oldschooler, men jeg ville satt av tid til å dusje.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du kan gjøre akkurat hva du vil. Men må du si noe til noen egentlig om du finner en å ha sex med, eventuelt dater?

Anonymkode: edc6a...2d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Når noen har investert så langt tid og så mye i deg så mener jeg du skylder å vise respekt tilbake. Er det barn i bildet ville jeg sagt 6 måneder. Er det ikke barn så kan det krype ned mot 3 måneder.

Anonymkode: ce205...dfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker said:

Opplever du ofte at du må svare for sexlivet ditt til andre?

Overhode ikke men jeg liker å kunne se meg selv i speilet samt stå inne for de valg jeg tar hvis feks barna eller andre stiller spørsmål. Du må selvfølgelig ta dine moralske valg uten at jeg legger meg opp i dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du har opplevd en utro partner og en som gikk fort videre og du har allerede mistet alle illusjoner?

Jeg tror du gjør livet unødvendig tungt for deg selv med å nære bitterhet for ting som ikke har noe med deg å gjøre og som du ikke kan gjøre noe med.

Ikke bitter. Realitetsorientert. Vokste opp med foreldre som var gift i 52 år. Og idoliserte trofasthet, respekt, lojalitet og slike ting. Så det hos mine foreldre og trodde faktisk at det var slik forhold skulle være.

Så vokste jeg opp og fikk kjærester og innså at jeg var grenseløs naiv. Når jeg blir sviktet, utsatt for utroskap så er det ikke ikke enden på verden. Det har blitt normalisert. Å være utro den ene uka og bli sammen med en annen uka er "greit".

Tidligere var vel normalen at man holdt den nye litt skjult i de første 3 mnd slik at man skulle på en måte virke mindre desperat og ikke utro spekulasjoner skulle oppstå.

Ikke nå lenger.  Overlapping mellom partnere, date 3-4 og knulle alle sammen helt til man har eksklusiv samtalen, hooke opp med andre etter krangler for man var "lei seg" og trengte positiv oppmerksomhet. Opprettholde fuckfriend forhold etter men har datet ny mann i 3-4 mnd.

Dette er normalen nå. Er jo bare å søke på overlapping. Par er uenig om når de ble sammen fordi den ene vil helst at det skal være i mars siden hun knullet eksen i februar( som den nye mannen ikke veit noe om) , typen ser på første date i januar som oppstarten til forholdet. Men det vil å så fall bety ta hun var utro , men det mener hun at hun ikke var pga de ikke hadde satt merkelapp på forholdet osv.

Slik diskusjoner var mindre vanlige før. I dag er dette normalen.

Så hvem bryr seg egentlig om hvor lang tid det tar før man har sex med en ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde sex etter ca 2 mnd men kunne fint gjort det før om jeg hadde truffet en jeg ville ha det med. Var sammen med eksen 1 år, gift i 8 av de. Jeg fortalte ikke han at jeg hadde begynt å få et aktivt sexliv igjen selvfølgelig. Det hadde han jo ingenting med. Jeg var ferdig med forholdet veldig lenge før bruddet så det var veldig naturlig for meg å gå videre fort. 

Anonymkode: 20ee4...0f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Voksenmann skrev (40 minutter siden):

Overhode ikke men jeg liker å kunne se meg selv i speilet samt stå inne for de valg jeg tar hvis feks barna eller andre stiller spørsmål. Du må selvfølgelig ta dine moralske valg uten at jeg legger meg opp i dem. 

Du legger sexlivet ditt opp etter hva du tenker er akseptabelt å fortelle dine barn ved spørsmål?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Ikke bitter. Realitetsorientert. Vokste opp med foreldre som var gift i 52 år. Og idoliserte trofasthet, respekt, lojalitet og slike ting. Så det hos mine foreldre og trodde faktisk at det var slik forhold skulle være.

Så vokste jeg opp og fikk kjærester og innså at jeg var grenseløs naiv. Når jeg blir sviktet, utsatt for utroskap så er det ikke ikke enden på verden. Det har blitt normalisert. Å være utro den ene uka og bli sammen med en annen uka er "greit".

Tidligere var vel normalen at man holdt den nye litt skjult i de første 3 mnd slik at man skulle på en måte virke mindre desperat og ikke utro spekulasjoner skulle oppstå.

Ikke nå lenger.  Overlapping mellom partnere, date 3-4 og knulle alle sammen helt til man har eksklusiv samtalen, hooke opp med andre etter krangler for man var "lei seg" og trengte positiv oppmerksomhet. Opprettholde fuckfriend forhold etter men har datet ny mann i 3-4 mnd.

Dette er normalen nå. Er jo bare å søke på overlapping. Par er uenig om når de ble sammen fordi den ene vil helst at det skal være i mars siden hun knullet eksen i februar( som den nye mannen ikke veit noe om) , typen ser på første date i januar som oppstarten til forholdet. Men det vil å så fall bety ta hun var utro , men det mener hun at hun ikke var pga de ikke hadde satt merkelapp på forholdet osv.

Slik diskusjoner var mindre vanlige før. I dag er dette normalen.

Så hvem bryr seg egentlig om hvor lang tid det tar før man har sex med en ny.

Det virker som du er veldig opptatt av det?

Du må gjerne kalle din bitterhet som realitetsorientering, men fornektelse har aldri vært noen god oppskrift for utvikling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Når er det greit å ha sex med en ny etter brudd? Forholdet varte i 11 år og vi var gift i 8 år. Det ble slutt for litt over 1 måned siden. Vi er gift og skal separeres. Vi hadde veldig lite sex det siste året sammen.

Når synes dere det er innenfor med en ny sexpartner? Føler jeg må ta hensyn til ex også midt oppi ett samlivsbrudd? Erfaringer?

Anonymkode: fa51c...dee

Dagen etter for min del. Er det slutt, er det slutt. 

Anonymkode: 7c7e8...56c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Når noen har investert så langt tid og så mye i deg så mener jeg du skylder å vise respekt tilbake. Er det barn i bildet ville jeg sagt 6 måneder. Er det ikke barn så kan det krype ned mot 3 måneder.

Herregud.

Respekt gir og får man i forholdet. Når det er slutt, er det slutt. Man trenger ikke å fortelle ungene eller eksen at man skal ha sex. 

Anonymkode: 7c7e8...56c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Fordi barnet skal vite at hun har hatt sex med andre ?😂 

Anonymkode: 2e729...1df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For min del gikk det 2,5 timer. Nøgd med det😎

K35

Anonymkode: 7041d...bc5

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Når er det greit å ha sex med en ny etter brudd? Forholdet varte i 11 år og vi var gift i 8 år. Det ble slutt for litt over 1 måned siden. Vi er gift og skal separeres. Vi hadde veldig lite sex det siste året sammen.

Når synes dere det er innenfor med en ny sexpartner? Føler jeg må ta hensyn til ex også midt oppi ett samlivsbrudd? Erfaringer?

Anonymkode: fa51c...dee

På en måte så synes jeg du bør vente fem minutter, men det er vel å ta i.

En annen sak er det psykiske, det at man kan bli desperat etter nærhet og kose den første og beste, som ikke nødvendigvis er best. Man kan altså rote seg borti noen man angrer på at man rotet med. Tenker man på et langsiktig forhold så tror jeg det kan være lurt  å kjøle seg ned en god stund, kanskje noen måneder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når man har flyttet fra hverandre og det er en endelighet i det. 

Anonymkode: a0555...63a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Håper dette er ironi. Hvem er det som skal stå der og notere at ts har vist den foreskrevne respekt? Investert tid og mye, er vel kanskje det det har manglet på, når det er brudd fra et sexløst forhold?

Anonymkode: dc6fc...4c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Du legger sexlivet ditt opp etter hva du tenker er akseptabelt å fortelle dine barn ved spørsmål?

Du får tolke det som du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...