AnonymBruker Skrevet 8. juni #1 Del Skrevet 8. juni Når er det greit å ha sex med en ny etter brudd? Forholdet varte i 11 år og vi var gift i 8 år. Det ble slutt for litt over 1 måned siden. Vi er gift og skal separeres. Vi hadde veldig lite sex det siste året sammen. Når synes dere det er innenfor med en ny sexpartner? Føler jeg må ta hensyn til ex også midt oppi ett samlivsbrudd? Erfaringer? Anonymkode: fa51c...dee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni #2 Del Skrevet 8. juni Half hour (c) Joey Tribbiani Anonymkode: eb92f...454 13 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni #3 Del Skrevet 8. juni Ta hensyn gjør du vel uansett? Hvorfor skal eks vite noe om hvem du ligger med? Slutt er vel slutt, eller deler dere soverom fortsatt? Anonymkode: dc6fc...4c3 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni #4 Del Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ta hensyn gjør du vel uansett? Hvorfor skal eks vite noe om hvem du ligger med? Slutt er vel slutt, eller deler dere soverom fortsatt? Anonymkode: dc6fc...4c3 Nei vi bor fra hverandre. Anonymkode: fa51c...dee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni #5 Del Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Half hour (c) Joey Tribbiani Anonymkode: eb92f...454 😂😂 Anonymkode: a0a81...9c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni #6 Del Skrevet 8. juni Det er veldig vanskelig å si. Det handler jo mest om hva du selv føler er riktig og når du eventuelt er klar for det. Anonymkode: 5d707...f15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni #7 Del Skrevet 8. juni Du er kanskje ikke klar for et forhold enda, men å ha sex med en annen er uproblematisk allerede nå så lenge dere har gjort det slutt, flyttet fra hverandre og du er klar. Anonymkode: 1e71e...109 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Semydfe Skrevet 8. juni #8 Del Skrevet 8. juni Har stilt meg det samme spørsmålet selv. For min del tenkte jeg at det var riktig å vente til vi ikke bodde sammen lenger. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellmann85 Skrevet 8. juni #9 Del Skrevet 8. juni Når en har flyttet fra hverandre, mener jeg at det bestemmer en selv. Ditt liv.. At en finner nye å ha sex med, forstår jeg. Men jeg har aldri forstått de som er sammen i 10-20 år og har omtrent funnet en ny som de flytter sammen med omtrent før de har flyttet fra hverandre. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåjojo Skrevet 9. juni #10 Del Skrevet 9. juni Når du føler deg klar for det. Trenger jo ikke akkurat offentliggjøre det, og da får jo ikke eksen din vite noe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 9. juni #11 Del Skrevet 9. juni Jeg tror uansett brudd så er det litt sårt å høre at den andre har hatt sex. Men hvem prater om hvem man har sex med? Er ikke sex strengt hemmelig mellom to personer? Men jo den ene av de kan ha besøk, men betyr ikke at de har sex sammen. Så jeg tror overtenking og mistanken om sex, gjør at det blir sårbart uansett.. og det av helt uten grunn. Kanskje ikke det smarteste å ha sex like etterpå, for da er man som regel sårbar og trenger både nærhet og trøst. Da tenker jeg det er mange som kjenner seg igjen, som har blitt utnyttet seksuellt for deres sårbarhet? Mens andre bare driter i det, og vil knulle ut litt frustrasjon fra det tidligere forholdet🤭 På en måte er det greit å sette punktum, og starten på et nytt kapittel😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #12 Del Skrevet 9. juni Jeg var ferdig med mitt forhold lenge før jeg gikk, så her ble det ONS første helgen som singel. Jeg hadde prøvd lenge å få forholdet til å fungere, så jeg visste at jeg var helt ferdig. Jeg har forøvrig høy sexlyst, så det er viktig for meg å ha en del sex, selv om jeg foretrekker fast partner. Anonymkode: 15f13...670 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 9. juni #13 Del Skrevet 9. juni Dere er gifte med barn. Men er nå separert. Er denne seperasjonen kun en lovpålagt pliktøvelse? Hvis svaret er ja, så er mitt svar når du hadde ønsket å ligge med noen uavhengig av din eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doktor Dyregod Skrevet 9. juni #14 Del Skrevet 9. juni Når du får lyst er vel det enkle svaret 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 9. juni #15 Del Skrevet 9. juni Når forholdet er slutt så er det greit. Selvfølgelig må det føles greit for begge parter også. Noen velger å komme over forholdet ved å ligge litt rundt. Andre har ikke den muligheten og vil da være uegnet for videre seriøse forhold før det har gått en tid hevdes det. Nå er det sikkert ikke noen regel på dette vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ma.Ya Skrevet 9. juni #16 Del Skrevet 9. juni Når du selv er klar for det. Eksen din har ingenting med hvem du har sex med eller når. Generelt- dersom man fortsatt bor sammen er det greit å ikke ta med ny sexpartner inn i hjemmet deres, av respekt for den andre. (Ser du skriver at dere har flytta fra hverandre) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #17 Del Skrevet 9. juni Når du vil Anonymkode: 21f32...1bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #18 Del Skrevet 9. juni Jeg tenker det er greit så fort det er blitt enighet om at det er helt slutt, og dere ikke bor under samme tak lenger. Anonymkode: 84102...e5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Voksenmann Skrevet 9. juni #19 Del Skrevet 9. juni Når du føler for det og opplever at du kan stå inn for det hvis spørsmålet kommer opp senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBrukar0 Skrevet 9. juni #20 Del Skrevet 9. juni Det er du og kun du som bestemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå