AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #1 Skrevet 8. juni 2023 I morgenstresset i går smurte jeg inn hele gjengen, men glemte meg selv. Gjorde ærender og dro på lunsjbesøk hvor vi satt ute i cirka 2 timer fra 12-14. Når jeg kommer hjem ser jeg at jeg er rød og har glemt å smøre meg selv. Jeg smører og kjøler ned flere ganger og det føles helt greit. Men på kvelden begynner det å verke i armen (lignende voksemerter/tannverk) fra skulderblad og ut i håndflaten. Såpass at jeg må ta paracet med begrenset effekt. Legger meg og våkner midt på natten av det verker voldsomt så tar ibux. Denne verkingen har fortsatt igjennom hele dagen og smertestillende har jeg måtte ta igjennom hele dagen. Huden er varm og lett øm, men mye bedre enn i går. noen som har opplevd denne typen smerte av solbrenthet? Har vært solbrent før, men aldri fått dype muskelsmerter tidligere. Er heller ikke solbrent fra skulderblad og ut, kun fra midt på overarmen og ned. Kan det være noe annet som tilfeldigvis har kommet samtidig? har forresten ingen blemmer e.l. Anonymkode: 4969d...bfb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå