AnonymBruker Skrevet 8. juni #1 Del Skrevet 8. juni Hei, jeg har nettopp funnet ut at jeg er gravid. Første dag i siste mens var 1 mai og i følge flere apper er jeg nå 5 uker på vei. Samtidig var det denne uken jeg skulle hatt mens, så i mitt hode er jeg fire uker på vei. Noen som kan hjelpe meg? Anonymkode: 20988...2c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni #2 Del Skrevet 8. juni Starter appen med uke 0 eller 1? Anonymkode: d5e7a...6f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni #3 Del Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Starter appen med uke 0 eller 1? Anonymkode: d5e7a...6f6 Det ser ut som den begynner med 1, og nå mener den at jeg er gravid 5+4, men uke 6. Dette er forvirrende 🤣 Anonymkode: 20988...2c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni #4 Del Skrevet 8. juni Jeg kikket på kalenderen nå. 1. mai er fem uker og tre dager siden i dag - torsdag. Kommende mandag er du 5+7=6 fullgåtte uker. Dermed er du nå i svangerskapets sjette uke, fordi du er på vei mot uke 6. På samme måte som en baby født 1. mai er fem uker og tre dager gammel i dag, og i sitt første leveår. Anonymkode: c3a9b...25b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni #5 Del Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg kikket på kalenderen nå. 1. mai er fem uker og tre dager siden i dag - torsdag. Kommende mandag er du 5+7=6 fullgåtte uker. Dermed er du nå i svangerskapets sjette uke, fordi du er på vei mot uke 6. På samme måte som en baby født 1. mai er fem uker og tre dager gammel i dag, og i sitt første leveår. Anonymkode: c3a9b...25b Tusen takk for hjelpen! Anonymkode: 20988...2c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå