Gå til innhold

6 ukers kontroll


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter fødsel, til seg selv. Bestiller man den hos lege? Jordmor? Hva tas opp her? Får inntrykk av at mange synes det ikke er noe poeng i den kontrollen..

Anonymkode: 9419d...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bestilte til fastlegen. Og nei, synes ikke det var mye poeng i timen. Snakket litt med legen, fikk resept på prevensjon. 

Anonymkode: 02c73...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortkastet for min del.. Tok opp plager fra hemoroider og fremfall og fikk bare beskjed om at det var helt normalt.

Fikk også resept på prevensjon selvom jeg sa at vi foretrekker kondom. 

Ingen undersøkelse eller videre oppfølging. 

Anonymkode: aa5a7...72f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel mest for å sjekke understellet da, og om du har noen spørsmål utover dette :) jeg syntes det var kjekt å få sjekket meg nedentil, pluss at jeg har en lege som følger opp celleprøver og fikk tatt den med det samme😄

Anonymkode: e844e...9f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte hos jordmoren som fulgte meg opp under svangerskapet. Jeg fikk snakket litt om fødselen og sjekket noe som ikke var helt greit nedentil, så ordnet hun henvisnin til sykehuset for å få fikset det pluss resept på prevensjon. Jeg syns det var veldig greit med kontrollen hvertfall 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det var ok å gå med mine. Ble sydd masse, så greit å få sjekket at det så ok ut. Fikk også snakket om prevensjon. 

Min jormor kunne ikke gi resept på prevensjon, så jeg gikk til fastlegen første gangen. Andre gangen trengte jeg ikke annet enn å fornye resept på det jeg gikk på forrige gang, så da tok jeg det hos jordmor (mye enklere å få time...)

Anonymkode: 4ff25...460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gikk til jordmoren som fulgte meg opp i svangerskapet. Var null underlivsundersøkelse men fikk sjekket magemusklene blandt annet og keisersnittarret. Snakket om fødselen osv. Synes det var veldig greit☺️

Anonymkode: 9bbb3...4a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...