Gå til innhold

Pappa gifter seg. Gave?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I forbindelse med bursdager opererer vi med ønskelister, men har ikke hørt noe i forbindelse med bryllupet som er mot slutten av måneden. Det nærmer seg mao.

Vet ikke om det vil komme noen ønskeliste. Mulig at det er litt annerledes med bryllup.

Noen som evt har forslag til gave? Tenker et budsjett på 500 kr. Pappa er 67, samboeren rundt ti år yngre, jeg husker ikke helt. Turmennesker som også reiser litt. Vet ikke om de trenger noe i disse kategoriene. Ellers vet jeg ikke hva som kunne vært aktuelt.

Anonymkode: 2fdab...583

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

I forbindelse med bursdager opererer vi med ønskelister, men har ikke hørt noe i forbindelse med bryllupet som er mot slutten av måneden. Det nærmer seg mao.

Vet ikke om det vil komme noen ønskeliste. Mulig at det er litt annerledes med bryllup.

Noen som evt har forslag til gave? Tenker et budsjett på 500 kr. Pappa er 67, samboeren rundt ti år yngre, jeg husker ikke helt. Turmennesker som også reiser litt. Vet ikke om de trenger noe i disse kategoriene. Ellers vet jeg ikke hva som kunne vært aktuelt.

Anonymkode: 2fdab...583

Teaterbilletter

lunsj på utenlandsferie

Billetter  til et kulturelt innslag i utland

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God vin, ordentlig champagne, et frukttre (hvis de har hus med hage) eller kanskje en fin bok om ett eller annet sted du vet de har lyst til å reise. Med bok tenker jeg en reiseskildring, coffee-table-book, eller annen bok med fine bilder og gode tekster. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor spør du ikke? Det er jo din far...

Hengekøyer, graverte turkopper, en god flaske vin, turøks, bok om ulike turer og/eller bålmat, en kurv med diverse som spekemat og vin, gode kjøkkenkniver. 

Anonymkode: b8c52...f64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til voksne folk som har alt ville jeg fylt en kurv med vin, ost, kjeks, marmelader, flatbrød og spekepølser. Evt billetter til teater, konsert eller musical om de liker det. Gavekort på hotell. Ville ikke kjøpt mer «skapfyll» til voksne veletablerte mennesker som har skapene fulle fra før. 

Det kommer sikkert an på økonomien din, men personlig synes jeg bryllupsgave til en av foreldrene bør koste mer enn 500 kr. Da mamma giftet seg som 65-åring gav jeg og mannen gave til ca 3000,- Det er tross alt aller nærmeste familie. Men man gir såklart hba man har råd til… 

Anonymkode: 65143...464

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...