AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #1 Skrevet 7. juni 2023 Byttet skjerm på en samsung mobil hos et uautorisert verksted. Noen uker etter reparasjon løsnet plutselig bakdeksel. Sendte mobil på ny reparasjon til annet verksted. Her ble det sagt at bakdeksel løsnet som følge av feil gjort ved bytte av skjerm. Noen som har opplevd det samme? At skjermbytte har forårsaket at bakdeksel løsnet? Spør fordi verkstedet som skiftet skjerm nekter for at deres skjermbytte kan ha ført til at bakdel løsnet.. Selv om verksted nr 2 hevder det er tilfellet. Anonymkode: 1171f...27c
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #2 Skrevet 8. juni 2023 Det spørs nå helt på hvordan telefonen er satt sammen. Jeg har hatt mobiler som jeg selv har reparert, noen mobiler har hatt skjermen limt mot bakdeksel, noen har små skruer i deksel. Alt avhenger av hvordan akkurat den modellen du har, er satt sammen. Du har valgt å reparere hos ett uautorisert verksted. Tenker at de i aller høyeste grad har klart å gjøre den feilen, men selvsagt vil de ikke ta skylden for det. Anonymkode: b442a...431
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #3 Skrevet 8. juni 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det spørs nå helt på hvordan telefonen er satt sammen. Jeg har hatt mobiler som jeg selv har reparert, noen mobiler har hatt skjermen limt mot bakdeksel, noen har små skruer i deksel. Alt avhenger av hvordan akkurat den modellen du har, er satt sammen. Du har valgt å reparere hos ett uautorisert verksted. Tenker at de i aller høyeste grad har klart å gjøre den feilen, men selvsagt vil de ikke ta skylden for det. Anonymkode: b442a...431d Takk for svar. Dette er en samsung galaxy s22 ultra. Ja helt klart. De vil selvfølgelig ikke ta skylden for feilen men jeg vet 100% at det er de som har gjort en tabbe. Må bare prøve å få bevist dette på noen måte 😩 Anonymkode: 1171f...27c
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #4 Skrevet 9. juni 2023 Ett raskt googlesøk og info fra sikre kilder (nettsiden ifixit.com har guider på hvordan man skal bytte deler på en mengde telefoner) sier at bakdekselet til samsung galaxy s22 ultra er limt fast til rammen på telefonen. For å bytte skjerm, må man fjerne bakdeksel, skru opp hele telefonen og fjerne alle deler før man kommer til batteri og skjerm. Sånn uten at jeg har reparert telefonen min hos uautoriserte verksteder før, så vil jeg tro at du må gå litt i sømmene på avtalen du inngikk med firmaet. Det må stå noe om eventuelle skader/feil i ettertid etc. Anonymkode: b442a...431
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå