Gå til innhold

Casper Ruud har ikke kjangs mot dansken!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Alle tennis-fans river seg i håret over hvor flaks Ruud har. Han har ikke møtt en eneste klassespiller på veien til finalen. Og som i fjor, kommer han til å tape 0-3. Stillingen er allerede 0-2 til Djoko. Dårlig for tennissporten at amatører som Ruud flakser seg til finale på finale.

Anonymkode: aaad7...744

Hva gjør at du må slenge så mye dritt? Jeg følger ikke med på tennis selv, men velger å ikke ytre meg om det. Ser ikke poenget med å være så negativ og trykke noen ned når de faktisk får til noe. Kan du ikke slå av om du blir så sur av å se?

Anonymkode: 2f10f...4f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hva gjør at du må slenge så mye dritt? Jeg følger ikke med på tennis selv, men velger å ikke ytre meg om det. Ser ikke poenget med å være så negativ og trykke noen ned når de faktisk får til noe. Kan du ikke slå av om du blir så sur av å se?

Anonymkode: 2f10f...4f8

Yeah, no shit at du ikke har peiling på tennis. Dette er skadelig for sporten.

Anonymkode: aaad7...744

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den sprettinga til Djokovic er utrolig irriterende. Vi snakker 15-20 sprett på hver eneste serve, det må da forlenge kampen noe voldsomt. Er det en måte å samle krefter på, og burde Casper gjort det samme? Nadal driver jo på omtrent på samme måten. Den ene gangen han fikk advarsel spratt han litt ekstra (på trass?), til sammen over 50 ganger! 

Anonymkode: 97af8...d54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7-6, 6-3, 7-5. Fortsatt et stykke igjen, men bedre forsøk enn mot Nadal i fjor. Dette lover godt for fremtiden. Tror få nordmenn dessverre forstår hvor stort det er med tre Grand Slam-finaler på kort tid, det er ikke som sølv i ski-vm, her snakker vi en idrett utrolig mange satser store ressurser på. 

Anonymkode: 97af8...d54

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farsen er komplett!

Ruud 0 - 3 Djoko

Anonymkode: aaad7...744

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke bare beviser du hvor inkompetent du er når det gjelder tennis, men også dårlig personlighet. Gratulerer! 

Endret av Ane Rikke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Yeah, no shit at du ikke har peiling på tennis. Dette er skadelig for sporten.

Anonymkode: aaad7...744

Jeg fulgte med for 10-15 år siden. Da så jeg alt av turneringer. Så jeg kan reglene og spillet, men mener fortsatt at drittslenging du holder på med er mer skadelig enn at en ung gutt kvalifiserer seg til finaler.

Anonymkode: 2f10f...4f8

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Alle tennis-fans river seg i håret over hvor flaks Ruud har. Han har ikke møtt en eneste klassespiller på veien til finalen. Og som i fjor, kommer han til å tape 0-3. Stillingen er allerede 0-2 til Djoko. Dårlig for tennissporten at amatører som Ruud flakser seg til finale på finale.

Anonymkode: aaad7...744

Ruud har flaks, ingen tvil om det. Han har vært heldig med foreldre , gener og  helse. Han har vært heldig med egen personlighet , trenere, treningsarbeid og nøyaktighet. Han har vært heldig med gode råd som han har fulgt  opp på gode måter. Jeg er  også en mann med flaks, men jeg har i motsetning til Casper ikke hatt  styrken og fokuset som skal til for å realisere flaksen. Flaks  er viktig, og de beste klarer å  ta vare på og realisere flaksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, toppidrett  handler om mye presisjon. Er man presis nok, har man sjans. At du aldri har hatt sjans mot Casper er ganske forståelig. Når du skriver "kjangs" i stedet for "sjans", så er det en pekepinn på at du ikke har den fokus og nøyaktighet som skal til for å spille på toppnivå. I tillegg har du feil fokus. Du snakker ned en veldig god spiller i stedet for å analysere det han gjør bra og trene på nettopp dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...