Gå til innhold

Bra hoteller i London?


Snehvit

Anbefalte innlegg

Jeg og samboeren min har tenkt oss til London, men jeg har hørt at hotellstandarden der ikke skal være så bra. (Har bl.a. blitt fortalt om gulvteppe på badet og belysning kun bestående av en lyspære som henger i en ledning).

Jeg leter etter hoteller med en pris på opptil 800 kroner for et dobbeltrom. Har dere tips om bra hoteller, eller hvilke områder av byen vi bør satse på?

Snehvit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har bodd noen ganger på St.Giles. Det er helt greitt. Priser fra 60-80 GBP. Det ligger i krysset Oxford St og Tottenham Court Rd, rett ved Tottenham Court rd tbane stoppet, altså veldig sentralt. Rommene er små, men det er helt greitt ellers.........

http://www.stgiles.com/

vilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg spurte selv om dette på denne siden for en stund siden, jeg fikk ikke mange svar, men satte igang undersøkelser på nettet. Og jeg fant hundrevis av hoteller i den prisklassen du nevner. Bayswater/Paddington området er veldig sentralt til det meste. I tillegg til å lete på nettet, kan du få en brosjyre fra det engelske turistbyrå i oslo, den heter "where to stay on a budget in London". Har aldri hørt om tepper på badet og nakne lyspærer, men uansett, dere skal vel ikke tilbringe tiden i London på hotellrommet!

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Badet var helt greitt. Det er som rommene veldig lite.... men helt rent og helt grei standard!

Første gangen jeg bodde der er kanskje 5-6 år siden, da var hotellet veldig fint og dyrt, de åpna dørene for deg osv, men nå er det blitt litt mer enkelt. Når jeg var der sist dette året var det litt mer slitt, men man reiser ikke til London for å være på hotellrommet hele tiden!

Veldig viktig er som sagt at det er sentralt, man kan gå til Oxford St, Trafalgar Square, Covent Garden osv osv!

Tbanen i London syns jeg er skikkelig stress til tider :-? så da er det greitt å kunne gå!

Misunner deg, jeg digger London!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har vært masse i London. Sist gang så overnattet jeg på Earls Court hotell, det var store soverom, tepper på rommet, badet var lite,men rent. Standaren er ikke så bra på hotell/bed&breakfast i London, da er det greit å vurdere opp mot hvor mye tid du skal tilbringe på hotellet.

God tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg vil anbefale Norsk KFUK i London, som ligger i 52 Holland Park, ti minutter å gå fra Notting Hill og tre minutter fra T-bane stoppet Holland Park på central line.

Dobbeltrom kostet 25 pund pr person for et par år siden.

Er nok litt partisk i forhold til 'K', for jeg jobbet der ett år, men det er rent, rimelig og sentralt og garantert ikke teppe på badet!

(britene har ofte teppegulv både på bad og kjökken forövrig..)

Telefonnummeret dit er 00 44 207 727 9346 og de snakker norsk (bare nordmenn som jobber der)!

God tur!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...