Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bademattene her hos oss har en funksjon ja 😊 Synes det er greit å ha noe å stå på, når man kommer våt ut fra dusjen :) 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
isbre skrev (1 time siden):

Nå har jeg hatt rareste samtalen med samboer angående badematter. Han mener det er bare for pynt, mens jeg mener det har praktiske funksjoner.  Som f eks å ikke ha for bløt gulv etter man har enten dusjet eller badet for å hindre å f eks skli eller tråkke på noe bløtt når man har skiftet. Derfor vil jeg skifte badematte oftere fordi det blir brukt.

Oppriktig mener han at det ikke har funksjonelle grunner men kun for estetiske (????) og han syntes jeg var sær.

Er det noe jeg har misforstått og faktisk helt på bærtur. 😂 veldig nysgjerrig; bruker dere badematte?

Jeg har en «badematte» i det jeg har et tykkere håndkle der man setter sine kliss våte tær etter en dusj. Det er ikke den komersielle «badematte» med gummiknotter på baksiden - de er altfor tykke og vriene å vaske. Og som påpekt over - de  vaskes i samme frekvens og vask som andre håndklær.

Har du spurt om din samboer hva et skohorn er til? 

Det fremstår som 9m han er oppvokst i et hjem med foreldre med dårlig eller i det minste begrenset boevne. Som så mange andre. Da vet man typisk ikke hva funksjonen til vanlige gjenstander er, man antar dem «til pynt».

Anonymkode: 74781...536

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...