AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #1 Del Skrevet 7. juni 2023 Jeg K46 har vært gift i mange år og har alltid stolt på mannen min. Vi har vært igjennom travle perioder med små barn som nå er voksne og flytter snart ut. Forholdet til meg og mannen har blomstret de siste årene da vi har fokusert mye på hverandre. Opp igjennom årene så er det han som kanskje vært den mest sjalues av oss to (jeg har aldri vært utro), og forholdet vårt har hatt sine opp og nedturer. I det siste året, så har jeg fått en vag følelse som jeg ikke kan sette helt fingeren på. Saken er det at vi har et vennepar (jeg kaller da venneparets frue for Lise). Lise har egentlig aldri vist noe interesse for min mann, men de siste anledningene i det siste året, så har jeg merket at Lise søker mer og mer øyenkontakt med min mann. Ler av vitsene hans, og gjør seg litt mer til foran han (noe hun aldri har gjort før de 25 årene vi har kjent hverandre). Foreløpig er jeg ikke redd for mannen min for jeg vet han syns om Lise, men alle liker jo å bli likt og jeg er redd at dette kan være begynnelse på noe .., Noen som kan spå meg? Har jeg grunn til bekymre meg her? Jeg kan jo ikke styre andres lyster og fantasier Og jeg har alltid hatt rett før på slike vage følelser (med tidligere menn som jeg var i forhold til). Anonymkode: 6a771...fa6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 7. juni 2023 #2 Del Skrevet 7. juni 2023 Nei, ingen kan spå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå