Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Har du fått flyttet pus ut av rommet? Skjønner det er et sjokk, men er så varmt nå så dyr går fort i oppløsning om det ikke kommer på kjøl eller blir begravet.

Anonymkode: a3178...b1c

Hei, ja, min bror kom i lunsjen sin og vetrinær kunne ta imot med engang. Så nå må vi vente til vi kan hente han hjem igjen i urne for begravelse ❤️

holder på med sjokklufting av soverommet og må vente til min bror er ferdig på jobb for å få kasta overmadrass og dynen pus lå på... Tar nok en stund før jeg klarer å sove på rommet igjen 😔 

Guttungen tok det heldigvis fint og fikk være med å levere inn pus. Han får også hente pote-avtrykk hos veterinæren i løpet av morgendagen som han gleder seg til å få ha som et siste minne ❤️

Anonymkode: 8984c...2df

• Hjerte 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Kondolerer ❤️ mistet selv katten min forrige uke, og det gjør så vondt. 

Jeg syntes også at ungene kan se katten. Det er en gyllen mulighet å snakke om døden, katte himmelen osv. 

Det er ikke en eller annen nabo som kan hjelpe da? Forklar, og jeg er sikker på at til og med ukjente trår til å hjelpe til. 

Anonymkode: 2efa0...274

Takk og kondolerer så masse til deg også ❤️. Det har ordna seg nå og eldstemann fikk ta farvel, minsten fikk valget, men han ville ikke, tror ikke egentlig han helt forstod hva som har skjedd.. Venter nok endel spørsmål om dette etter barnehagen i dag. 

Anonymkode: 8984c...2df

Skrevet

Kondolerer så mye det er vondt og miste en Pus ❤️❤️ min Pus sovnet inn hjemme  mens jeg besøkte min far på Sykehjemmet den 31.01.2023 hun ble 17 år aner ikke hvor mange år dine barn er men tror de bør få se han legg han pent i buret og legg ett pledd rundt han og pakk han inn sånn at de kan se hodet og evt klappe den og ta farvell 

Veldig vanskelig og si åssen dette skal gjøres da jeg selv syntes det  var ekkelt  men ligger han på dyna kan du evt hente en stol/krakk som går jamn  med senga og legge ett pledd i delbart bur samt brette det ut så løfter du dyna med pus i bort til buret og legger dyna oppi mens du drar litt i det så han havner på pleddet deretter pakker du dette rundt han ta gjerne på noen tjukke hansker om det er ekkelt gjorde det selv og satt med en god følelse etter det var gjort 2 dager etter leverte jeg henne til kremasjon og fikk en fin urne med henne oppi  så nå står hun sammen med moren og hennes 2 søstre på seksjonen 

Til slutt kondolerer så masse ❤️❤️❤️:katt2::katt2: så kondolerer jeg også fra mine  katter  Frida (17) og Tuss (9) de kondolerer også masse ❤️❤️:katt2::katt2: 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

❤️

Anonymkode: f6143...7bd

• Hjerte 1
Skrevet

Kondolerer! Så trist, og likevel så fint at han fikk lov å dø trygt og fredfullt, sammen med deg ❤️

• Hjerte 2
Skrevet

Så trist ❤️ Det er alltid så trist når pus forlater oss❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...