AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #1 Skrevet 7. juni 2023 Det er snart et år siden jeg og dama har hatt sex. Hun vil ikke. Jeg aner ikke hvorfor så ikke spør. Jeg vil jo helst ha sex med henne, men når det har gått så lang tid.. Bør man kunne "få lov" til å ligge med en annen når partner ikke gidder etter så lang tid? Anonymkode: 750a9...75a
Stillalive Skrevet 7. juni 2023 #2 Skrevet 7. juni 2023 Spør du meg, ja... Tross alt to i ett forhold, dog, jeg ville informert henne i forkant. Da tenker jeg ikke som i at du skal fortelle henne "i kveld bla bla bla" Men som i at dere kommuniserer og at du informerer om fremtidige planer og konsekvenser med savn av sex liv. Da kan du i det minste ha god samvittighet å slipper og skjule noe. 5 2
Snok1 Skrevet 7. juni 2023 #3 Skrevet 7. juni 2023 (endret) Når to friske mennesker ikke har sex er jo det romantiske forholdet over. Ditch the Bitch. Endret 8. juni 2023 av Snok1 2 4
Bamseklemmer Skrevet 7. juni 2023 #4 Skrevet 7. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er snart et år siden jeg og dama har hatt sex. Hun vil ikke. Jeg aner ikke hvorfor så ikke spør. Jeg vil jo helst ha sex med henne, men når det har gått så lang tid.. Bør man kunne "få lov" til å ligge med en annen når partner ikke gidder etter så lang tid? Anonymkode: 750a9...75a Hadde jeg hatt en kvinne, som ikke ville hatt sex med meg uten svar, hadde jeg dødd av kjærlighetsvikt😅 Utrolig at hun ikke ser gærnskapen i dette? har hun ikke følelser for deg? gir hun deg ikke kyss heller? føler du hun gir deg omsorg? Hvis svaret er nei på alle disse punktene.. har jeg flyttet ut, for det er ingen som får lov til å leie meg uten kjærlighet😉 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #5 Skrevet 7. juni 2023 Dropp dritten, hvorfor gidder du det der egentlig? Anonymkode: 5c20b...930
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #6 Skrevet 7. juni 2023 Nei utroskap er ikke greit uansett. Anonymkode: 56674...972 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #7 Skrevet 7. juni 2023 Gjør husarbeid! Så blir det nok noe på deg. Anonymkode: 50d67...17a 2 3
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #8 Skrevet 7. juni 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hun vil ikke. Jeg aner ikke hvorfor så ikke spør. Dette er punktet du trenger å fokusere på. Du vet ikke hvorfor? Da må du jo spørre. Anonymkode: 44dd5...51f 4 3
Raven73 Skrevet 7. juni 2023 #9 Skrevet 7. juni 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nei utroskap er ikke greit uansett. Anonymkode: 56674...972 Det er ikke utroskap hvis de har diskutert det, og det er greit for henne. Et voksent forhold der det ikke er et sexliv, er ikke aktuelt for meg. Så jeg forstår ikke hva du gjør der. Hadde hun had en sykdom eller av en eller annen årsak ikke kunne hatt sex, så hadde jeg forstått det, men hun har ikke engang giddet å forklare deg hvorfor. Jeg hadde ikke blitt der i 1 år, så all ære til deg som har giddet det. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #10 Skrevet 7. juni 2023 Du må jo snakke med henne. Hvorfor har dere ikke sex? Hva skjer med forholdet når dere ikke har sex fra din side og fra hennes side? Er det liv laga i lengden å ha det slik? Anonymkode: 27266...bba 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #11 Skrevet 7. juni 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det er snart et år siden jeg og dama har hatt sex. Hun vil ikke. Jeg aner ikke hvorfor så ikke spør. Jeg vil jo helst ha sex med henne, men når det har gått så lang tid.. Bør man kunne "få lov" til å ligge med en annen når partner ikke gidder etter så lang tid? Anonymkode: 750a9...75a Enten det, finne ut av eget sexliv, eller avslutte det. Som noen sa, bedre enn meg, i annen tråd; ingen har rett til å dømme andre til et samliv uten sex selv om de er fornøyd med tingenes tilstand. Anonymkode: 5997b...d94 4
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #12 Skrevet 7. juni 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det er snart et år siden jeg og dama har hatt sex. Hun vil ikke. Jeg aner ikke hvorfor så ikke spør. Jeg vil jo helst ha sex med henne, men når det har gått så lang tid.. Bør man kunne "få lov" til å ligge med en annen når partner ikke gidder etter så lang tid? Anonymkode: 750a9...75a Jeg har hatt det likedan med samboeren min.. Ble merkbart bedre da jeg tok ut spiralen, og sexlivet var på topp da jeg var uten prevensjon. Dessverre måtte jeg begynne på p-piller da vi ikke ønsker å bli gravide, og kjenner allerede etter første brett at lysten begynner å dale igjen.. Anonymkode: 0bd53...7e5 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #13 Skrevet 7. juni 2023 10 hours ago, AnonymBruker said: Det er snart et år siden jeg og dama har hatt sex. Hun vil ikke. Jeg aner ikke hvorfor så ikke spør. Jeg vil jo helst ha sex med henne, men når det har gått så lang tid.. Bør man kunne "få lov" til å ligge med en annen når partner ikke gidder etter så lang tid? Anonymkode: 750a9...75a Jeg synes jo nesten du burde få lov til det, men før du har fått HENNES tillatelse til å ligge med noen andre, så er du jo utro, uansett hvor mye resten av verden forteller deg at det er greit. Så gå og spør henne, ikke oss. Anonymkode: c870d...2d9 2 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #14 Skrevet 7. juni 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Bør man kunne "få lov" til å ligge med en annen når partner ikke gidder etter så lang tid? Anonymkode: 750a9...75a Men hvorfor vil du ligge med noen andre en kjæresten din? Det viktigste er å ha sex, ikke så nøy hvem det er med? Spesielt. Anonymkode: 3cc08...52e 2 2
Serafin Skrevet 7. juni 2023 #15 Skrevet 7. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har hatt det likedan med samboeren min.. Ble merkbart bedre da jeg tok ut spiralen, og sexlivet var på topp da jeg var uten prevensjon. Dessverre måtte jeg begynne på p-piller da vi ikke ønsker å bli gravide, og kjenner allerede etter første brett at lysten begynner å dale igjen.. Anonymkode: 0bd53...7e5 P-sprøyte da?
blaffen Skrevet 7. juni 2023 #16 Skrevet 7. juni 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Dessverre måtte jeg begynne på p-piller da vi ikke ønsker å bli gravide, og kjenner allerede etter første brett at lysten begynner å dale igjen.. Ganske vanlig bivirkning blant dem som bruker hormonell prevensjon. Du burde snakke med lege/gynekolog og prøve andre merker. 1
blaffen Skrevet 7. juni 2023 #17 Skrevet 7. juni 2023 14 hours ago, AnonymBruker said: Det er snart et år siden jeg og dama har hatt sex. Hun vil ikke. Jeg aner ikke hvorfor så ikke spør. Jeg vil jo helst ha sex med henne, men når det har gått så lang tid.. Bør man kunne "få lov" til å ligge med en annen når partner ikke gidder etter så lang tid? Anonymkode: 750a9...75a Kanskje du skal finne ut hvorfor? Altså spørre henne? Og da mener jeg *virkelig* grave. Ikke gi deg før du får et svar. Spesielt ikke gi deg om hun begynner å grine(grining er følelsmessig utpressing). 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #18 Skrevet 8. juni 2023 Har du sex med andre, så begynner vel hun å ha sex med andre. Da er vel forholdet over, men med alt det innebærer. Synes det høres lettere ut å bryte, deretter finne seg en ny. Men ikke lett, skjønner det. Anonymkode: 79910...a2f 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #19 Skrevet 8. juni 2023 Jeg er en kvinne uten sexlyst for det meste over nå flere år. Det er ikke min natur å være slik, jeg kan like gjerne ha sex flere ganger om dagen når livet er godt, ha masse fantasier og generelt være erotisk ladet. Var hun seksuell før, har hun det i seg. De fleste kvinner blir ikke kåte som funksjon av hvor mange timer som har gått siden sist, eller av at mannen ser fortsatt grei ut. Kåtheten har med energi å gjøre, å ikke føle seg overbelastet og helt drenert, å kunne gå i lekemodus og se bort fra plikter og ungemaa litt, å føle seg begjært, at partner oppleves som en positiv og bidragsytende person, å føle seg feminin og sexy. Partneren min kysser meg ikke, klemmer meg ikke, søker ikke nærhet, gir ikke komplimenter, gleder seg ikke over meg, fokuserer på mine feil, tar det jeg gjør for gitt, faktisk tror jeg vi de fleste dager ikke har mer øyekontakt enn sveip med blikket. *sensurert mange detaljer* Sexlivet vårt hadde vært oppe og gått igjen raskt hadde han flørtet, vært litt fysisk, satt pris på meg som kvinne, og holdt munn om at klesvasken ikke var brettet. Erotikken hos veldig mange kvinner er responsiv, og utvikler seg avhengig av miljøet som en plante. Passe sol, nok vann, ikke for lange perioder mellom vanning, næring, nok jord til å utvikle røttene, noen planter trenger støtte fordi de er klatrere og blir puslete uten støtte osv. I mange tilfeller får "planten" tørke, lite næring, for lite plass til røtter, andres behov sår foran og skygger for sol, ugress lukes ikke og det er sur nedbør. Det er noe feil når seksualiteten til en kvinne ligger brakk. For mange par føler en eller begge at det er feil partnervalg, men jeg tror det handler mer om å være bevisst på hvilken dynamikk som fremmer lysten til å være intime, prioritere å bli kjent med hverandres tenningsmønstre og nytelse, og behandle hverandre som medspillere og ikke motspillere også når det seksuelle ikke går på skinner. Du må jo ta en vurdering på hva slags potensiale du tror dere to kan ha om begge ønsker å satse. Åpent forhold uten felles sexforhold høres ut som kroken på døra. Hennes seksualitet er ikke ødelagt, den er en staudeplante, dem som visner ned for vinter, men har liv i røttene og spirer frem på våren, oftest større enn året før. Det kan være for en annen mann, men noen kan også få det til med samme partner om man reparerer dynamikken og fjerner unødige energilekkasjer. Anonymkode: dfb8a...1ac 3 6
Flintis Skrevet 9. juni 2023 #20 Skrevet 9. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg er en kvinne uten sexlyst for det meste over nå flere år. Det er ikke min natur å være slik, jeg kan like gjerne ha sex flere ganger om dagen når livet er godt, ha masse fantasier og generelt være erotisk ladet. Var hun seksuell før, har hun det i seg. De fleste kvinner blir ikke kåte som funksjon av hvor mange timer som har gått siden sist, eller av at mannen ser fortsatt grei ut. Kåtheten har med energi å gjøre, å ikke føle seg overbelastet og helt drenert, å kunne gå i lekemodus og se bort fra plikter og ungemaa litt, å føle seg begjært, at partner oppleves som en positiv og bidragsytende person, å føle seg feminin og sexy. Partneren min kysser meg ikke, klemmer meg ikke, søker ikke nærhet, gir ikke komplimenter, gleder seg ikke over meg, fokuserer på mine feil, tar det jeg gjør for gitt, faktisk tror jeg vi de fleste dager ikke har mer øyekontakt enn sveip med blikket. *sensurert mange detaljer* Sexlivet vårt hadde vært oppe og gått igjen raskt hadde han flørtet, vært litt fysisk, satt pris på meg som kvinne, og holdt munn om at klesvasken ikke var brettet. Erotikken hos veldig mange kvinner er responsiv, og utvikler seg avhengig av miljøet som en plante. Passe sol, nok vann, ikke for lange perioder mellom vanning, næring, nok jord til å utvikle røttene, noen planter trenger støtte fordi de er klatrere og blir puslete uten støtte osv. I mange tilfeller får "planten" tørke, lite næring, for lite plass til røtter, andres behov sår foran og skygger for sol, ugress lukes ikke og det er sur nedbør. Det er noe feil når seksualiteten til en kvinne ligger brakk. For mange par føler en eller begge at det er feil partnervalg, men jeg tror det handler mer om å være bevisst på hvilken dynamikk som fremmer lysten til å være intime, prioritere å bli kjent med hverandres tenningsmønstre og nytelse, og behandle hverandre som medspillere og ikke motspillere også når det seksuelle ikke går på skinner. Du må jo ta en vurdering på hva slags potensiale du tror dere to kan ha om begge ønsker å satse. Åpent forhold uten felles sexforhold høres ut som kroken på døra. Hennes seksualitet er ikke ødelagt, den er en staudeplante, dem som visner ned for vinter, men har liv i røttene og spirer frem på våren, oftest større enn året før. Det kan være for en annen mann, men noen kan også få det til med samme partner om man reparerer dynamikken og fjerner unødige energilekkasjer. Anonymkode: dfb8a...1ac Har du sagt i fra til partneren din hvordan du ser på det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå