Gå til innhold

gjennomsiktig undertøy

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

hvor sexy er det ikke å se noen i gjennomsiktig undertøy- se kontturene av en dusk under trusa...

Anonymkode: 5f95b...148

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

hvor sexy er det ikke å se noen i gjennomsiktig undertøy- se kontturene av en dusk under trusa...

Eksempel?

Anonymkode: 65c88...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ånei ikke en runke tråd igjen... 

Anonymkode: aeba8...4bc

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verken eller for min del ... vanlig/ikke-gjennomsiktlig undertøy for kvinner er allerede veldig sexy. Foretrekker klassisk sexy undertøy siden man da kan ha farger og mer mønster, enn for gjennomsiktige.

For min del blir det fort gå for langt ... prøve for hardt uten å at det nødvendigvis blir noe bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Eksempel?

har ikke noe bilde - men tenk deg dette - en slank dame med passe runde former... hvitt blondeundertøy, antydning til bollemus, og en mørk skygge midt på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

har ikke noe bilde - men tenk deg dette - en slank dame med passe runde former... hvitt blondeundertøy, antydning til bollemus, og en mørk skygge midt på....

fantastisk for mannen som har henne i livet. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
On 6/6/2023 at 11:47 PM, AnonymBruker said:

Der har du meg. Eneste avviket er at skyggen ikke er så veldig mørk😉

Anonymkode: 39904...6cb

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.6.2023 den 23.23):

Kjempesexy spør du meg✔️😍

Jeg vokste jo opp før internett, og da hadde jeg stort sett bare SparKjøp kataloger å se på. Husker godt hvor lekre disse voksne damene var, så jeg fikk ferten av den mørke dotten bak gjennomsiktige trusene.. Dotten var av standard trekant, det var den tiden alle kvinner hadde masse hår på musa. Puppene kunne også skimtes.. hun var vakker og brun.. Hun var det nydeligste kvinnen jeg noensinne hadde sett, jeg ble forelsket i mange av disse damene.. Tok med katalogen på soverommet, slikket dama på bildet. Jeg kunne ronke i timesvis å kysse på dama, for vi var jo kjærester i mitt unge hode🥰

Det skjedde noe med meg på den tiden.. for jeg har alltid elsket å kysse og slikke.. og jeg synes fremdeles kvinner er mest sexy med truse og bh.. Selv kvinner i bestemor-truse er sexy, det skal sannelig ikke mye til før jeg får reisning🙈

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som dame så synes jeg at det er sexy med litt blonder på gjennomsiktig undertøy.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Gjennomsiktig er ikke fint. Det blir rotete. Helt hvit liten truse, helst string, dvs bare trekanten foran, som sitter stramt over musa, er mer attraktivt. Spesielt dersom det er om kvelden og litt mørkt. Et lite glimt, og du er hypnotisert for resten av kvelden. It is what it is.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som dame elsker jeg gjennomsiktig undertøy, det være seg stringtruse, hipster eller vanlig truse. Føler meg sexy når jeg har det på og vet det tenner mannen min.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne tenkt meg gjennomsiktig bh. Har en der jeg fjernet foret, men skulle hatt andre farger.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Der har du meg. Eneste avviket er at skyggen ikke er så veldig mørk😉

nydelig.  da er dotten altå litt mørkere enn håret på hodet, likevel ganske lyst.  herlig.🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Christel A skrev (6 timer siden):

Som dame elsker jeg gjennomsiktig undertøy, det være seg stringtruse, hipster eller vanlig truse. Føler meg sexy når jeg har det på og vet det tenner mannen min.

Så sant😃 Og selv tynn nylonstrømpe uten truse under, er også sexy☺️

Anonymkode: 78b09...719

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.6.2023 den 23.28):

Eksempel?

Her er et eksempel... Men nå er både puppene og musa sladdet, fordi den ligger en nettbutikk..

Jeg synes denne er lekker da, men er den behagelig å ha på seg?🤔

PRILIN-Women-Sensual-Lingeries-Sexy-Lingerie-Sets-Embroidery-Floral-Transparent-Underwire-Bras-Sex-Panties-Corset-Underwear.jpg

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.6.2023 den 23.30):

Ånei ikke en runke tråd igjen... 

Anonymkode: aeba8...4bc

Omg... har du sett noen ronke innpå her? 😱

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
5 hours ago, AnonymBruker said:

Så sant😃 Og selv tynn nylonstrømpe uten truse under, er også sexy☺️

Anonymkode: 78b09...719

Ja, gjennomsiktig er sexy😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 hours ago, AnonymBruker said:

nydelig.  da er dotten altå litt mørkere enn håret på hodet, likevel ganske lyst.  herlig.🥰

11 hours ago, AnonymBruker said:

Jepp😉

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Bamseklemmer said:

Her er et eksempel... Men nå er både puppene og musa sladdet, fordi den ligger en nettbutikk..

Jeg synes denne er lekker da, men er den behagelig å ha på seg?🤔

PRILIN-Women-Sensual-Lingeries-Sexy-Lingerie-Sets-Embroidery-Floral-Transparent-Underwire-Bras-Sex-Panties-Corset-Underwear.jpg

Ikke min stil. Jeg foretrekker vanlig bh, ikke slik som går lengre ned, og trusestrikkene skal gå vannrett på sidene. Dette settet ser derfor billig/slutty ut, og er ikke noe jeg ville gått i.

Blondemønsteret er dog fint.

Endret av Christel A
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christel A skrev (45 minutter siden):

Ikke min stil. Jeg foretrekker vanlig bh, ikke slik som går lengre ned, og trusestrikkene skal gå vannrett på sidene. Dette settet ser derfor billig/slutty ut, og er ikke noe jeg ville gått i.

Blondemønsteret er dog fint.

Slutty ut? Hmm, dette er vel ikke noe du viser til andre enn kjæresten din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...