Gå til innhold

Er det jeg som forventer for mye?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En venninne av meg har slitt en del de siste årene. Jeg har vært der hele veien. Hun har ikke orket å være spesielt sosial så det har for det meste vært på meldinger. Jeg spør med jevne mellomrom om å sees for å høre om hun har lyst, men blir stadig møtt med at hun ikke orker. Nå forteller hun meg imidlertid at hun har begynt å date litt, og ikke bare en men flere. Jeg er veldig glad på hennes vegne men kjenner jeg er skuffet over at hun fremdeles aldri har ork til å se meg. Jeg har spurt om ulike ting: gå en tur sammen, se en film, kjøre en tur, bare snakke, ta en middag... men det er alltid en eller annen grunn til at det ikke passer. Har jeg grunn til å bli skuffet og å revurdere dette vennskapet, eller er det noe helt annet å gå på date og det å møte en venn? 

Anonymkode: 130a2...936

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde revurdert vennskapet. Når alt kommer til alt er du tydeligvis langt nede på prioriteringslisten. Jeg ville gjort det samme mot henne og nedorioritert henne

Anonymkode: d0ec8...a20

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som vennskapet allerede er over. 
 

Jeg hadde sluttet å ta kontakt. La henne ta initiativ fremover.

Anonymkode: e8443...7cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at det fremstår som en rar prioritering, men mest sannsynlig bruker hun datingen som en måte å utagere på for sine psykiske problemer. La henne holde på, når hun er stabil igjen vil hun ha bedre overskudd til å være en god venn. 

Anonymkode: c5f1e...0f0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...