AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #1 Skrevet 6. juni 2023 En venninne av meg har slitt en del de siste årene. Jeg har vært der hele veien. Hun har ikke orket å være spesielt sosial så det har for det meste vært på meldinger. Jeg spør med jevne mellomrom om å sees for å høre om hun har lyst, men blir stadig møtt med at hun ikke orker. Nå forteller hun meg imidlertid at hun har begynt å date litt, og ikke bare en men flere. Jeg er veldig glad på hennes vegne men kjenner jeg er skuffet over at hun fremdeles aldri har ork til å se meg. Jeg har spurt om ulike ting: gå en tur sammen, se en film, kjøre en tur, bare snakke, ta en middag... men det er alltid en eller annen grunn til at det ikke passer. Har jeg grunn til å bli skuffet og å revurdere dette vennskapet, eller er det noe helt annet å gå på date og det å møte en venn? Anonymkode: 130a2...936
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #2 Skrevet 6. juni 2023 Hadde revurdert vennskapet. Når alt kommer til alt er du tydeligvis langt nede på prioriteringslisten. Jeg ville gjort det samme mot henne og nedorioritert henne Anonymkode: d0ec8...a20 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #3 Skrevet 6. juni 2023 Det høres ut som vennskapet allerede er over. Jeg hadde sluttet å ta kontakt. La henne ta initiativ fremover. Anonymkode: e8443...7cf 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #4 Skrevet 6. juni 2023 Jeg skjønner at det fremstår som en rar prioritering, men mest sannsynlig bruker hun datingen som en måte å utagere på for sine psykiske problemer. La henne holde på, når hun er stabil igjen vil hun ha bedre overskudd til å være en god venn. Anonymkode: c5f1e...0f0 2
PM75 Skrevet 7. juni 2023 #5 Skrevet 7. juni 2023 Fortsett med en melding nå og da, men legg litt mindre energi i vennskapet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå