eurora Skrevet 9. januar 2006 #1 Del Skrevet 9. januar 2006 Dette vil bli en dagbok om mitt liv sammen med min kjære og vår lille gutt på ett år ~eurora~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eurora Skrevet 18. april 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 18. april 2006 Ja, jeg må vel snart komme meg skikkelig i gang med denne dagboken. Det er så mye annet spennende å lese om her inne, både i andres dagbøker og innenfor de forskjellige sjangerene generelt. Så plutselig har jeg vært her inne i over en time, men da gjort alt annet enn å oppdatere min dagbok ~eurora~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 18. april 2006 #3 Del Skrevet 18. april 2006 Gratulerer med dagbok, og i dagbokskrivegjengen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eurora Skrevet 18. april 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 18. april 2006 Ååååå, så GØY at du la igjen en hilsen Chapagnepiken! Takker og bukker for hilsenen! :bukke: ~eurora~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 18. april 2006 #5 Del Skrevet 18. april 2006 Hei og gratulerer med dagbok! Velkommen inn i nabolaget A-E! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abr@xas Skrevet 18. april 2006 #6 Del Skrevet 18. april 2006 Hei, nabo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eurora Skrevet 19. april 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 19. april 2006 Heisann baby-E og Abr@xas!! Så kjekt! Alt bra her hjemme hos oss. Lillegutt springer rundt som den propellen for tiden. Etter at han lærte seg å gå, så gjør han ikke annet enn å løpe rundt Han er så nydelig ~eurora~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 20. april 2006 #8 Del Skrevet 20. april 2006 Hei! Velkommen og gratulerer med dagbok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå