AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #1 Skrevet 6. juni 2023 "Hvis du ikke gjør ditten og datten så får du ikke arve spisestuebordet vårt!" Haha Gladmelding, tenker jeg. Jeg vil ikke arve et slitt bord fra 1987. Jeg har mitt eget fine, moderne bord. Hva skal jeg med deres gamle skrot. "Hvis du ikke gjør ditten og datten så får du ikke arve vår femtedel av hytta!" Åja, den nedslitte hytta langt ute i gokk som dere deler med fire grusomme, fjerne slektninger som ingen orker å snakke med? Nei takk, du. "Hvis du ikke gjør ditten og datten så må du sitte ved siden av grandtante på julaften!" Greit for meg, litt vondt lukt plager ikke meg. Jeg bare fiser tilbake. Jeg venter i spenning på hva de finner på til neste guilt trip-forsøk. Bare de ikke truer med at jeg ikke får arve den svære, orange lampa som de kjøpte i 1972! Da vet jeg virkelig ikke hvordan jeg skal overleve … Noen andre her inne med foreldre som er like elendige på guilt tripping? Har dere noen morsomme å dele? Anonymkode: 212ae...d8e 2 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #2 Skrevet 6. juni 2023 😆😆🤣 seriøst? Holder de på sånn? Anonymkode: 9f12c...ad2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #3 Skrevet 6. juni 2023 Finnes der gode guilt tripping? Anonymkode: d5204...bc2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #4 Skrevet 6. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Finnes der gode guilt tripping? Anonymkode: d5204...bc2 Hehe Det er i hvert fall mer effektivt når man kjenner barnet sitt godt nok til å true med noe som faktisk gjør vondt for barnet. Anonymkode: 212ae...d8e
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #5 Skrevet 9. juni 2023 Hjelpes … Ikke alle burde få barn. Anonymkode: c194a...002
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #6 Skrevet 9. juni 2023 Sier de det med ett smil, eller er de seriøse? Nærmeste jeg kommer på, er div fedre som sier at barna blir arveløse om de heier på Liverpool.. Sagt med ett smil og en svett panne 😉 Anonymkode: 5274f...9b9
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #7 Skrevet 9. juni 2023 Haha, for et opplegg. Aldri opplevd 😄 Anonymkode: f9334...a24
NiceOrNothing Skrevet 9. juni 2023 #8 Skrevet 9. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 6.6.2023 den 21.27): "Hvis du ikke gjør ditten og datten så får du ikke arve spisestuebordet vårt!" Haha Gladmelding, tenker jeg. Jeg vil ikke arve et slitt bord fra 1987. Jeg har mitt eget fine, moderne bord. Hva skal jeg med deres gamle skrot. "Hvis du ikke gjør ditten og datten så får du ikke arve vår femtedel av hytta!" Åja, den nedslitte hytta langt ute i gokk som dere deler med fire grusomme, fjerne slektninger som ingen orker å snakke med? Nei takk, du. "Hvis du ikke gjør ditten og datten så må du sitte ved siden av grandtante på julaften!" Greit for meg, litt vondt lukt plager ikke meg. Jeg bare fiser tilbake. Jeg venter i spenning på hva de finner på til neste guilt trip-forsøk. Bare de ikke truer med at jeg ikke får arve den svære, orange lampa som de kjøpte i 1972! Da vet jeg virkelig ikke hvordan jeg skal overleve … Noen andre her inne med foreldre som er like elendige på guilt tripping? Har dere noen morsomme å dele? Anonymkode: 212ae...d8e Dine foreldre høres veldig umodne og manipulerende ut . Ville hengt minst mulig med de, å bare smilt / ledd av de når de holdt på slik . Kjenner folk som er slik , de har veldig få venner , og oftest dårlige relasjoner . 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå