Gå til innhold

henge opp bilder uten spiker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

heia
bor et sted midlertidig og kunne tenkt meg å henge opp litt bilder, men hva kan jeg bruke? finnes det noe jeg kan bruke, som kan brukes flere ganger? er litt dyrt å kjøpe masse utstyr og kun få brukt det en gang nemlig

Anonymkode: db5c1...532

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes sånne bildeoppheng greier med lin på begge sider. Men min erfaring er at bildene detter ned etter noen måneder eller år og ikke henger sikkert 

Anonymkode: 68444...8e7

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Borrelåsteip.

Kan ikke brukes flere ganger, men er billig å kjøpe på for eksempel biltema

Anonymkode: 4a2ac...062

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Borrelåsteip.

Kan ikke brukes flere ganger, men er billig å kjøpe på for eksempel biltema

Anonymkode: 4a2ac...062

Men da ødelegges jo uansett veggen om man prøver å fjerne de. 

Anonymkode: af467...740

Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

heia
bor et sted midlertidig og kunne tenkt meg å henge opp litt bilder, men hva kan jeg bruke? finnes det noe jeg kan bruke, som kan brukes flere ganger? er litt dyrt å kjøpe masse utstyr og kun få brukt det en gang nemlig

Anonymkode: db5c1...532

Du sier ikke hva slags vegger du har, men det er ofte begrenset med utstyr og kostnader for de enkle tingene. En hammer til 49kr bør være innafor investeringsmessig. En skrutrekker bør du ha i hus allerede, om ikke kan du ofre noen hundrelapper på en Bacho-skralle med bitssett. 

De Command-krokene med lim linket til litt oppi her er overraskende gode innendørs. Underlaget må være rent før de henges opp, og når de først er festet faller de stort sett ikke ned igjen. De er ikke så glade i å henge utendørs, da veksling mellom pluss og minus og fuktighet får dem til å løsne. Slike væromslag skjer sjelden innendørs

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...