Gjest Heartgirl Skrevet 28. juni 2023 #21 Del Skrevet 28. juni 2023 LinnHenrikke skrev (13 timer siden): Absolutt, men det er jo først nå nylig hun har begynt med alt dette, det er jo ikke lenge siden hun startet som teamleder Hun har holdt på med teamet i over ett år. Jeg var med i et av kullene etter at hun overtok. Hun har jobbet på dette hotellet som mannen driver før der igjen. PT studiet tok hun ved siden av den jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 15. september 2023 #22 Del Skrevet 15. september 2023 Jeg kom over snapkanalen til team jeg liker som Viktoria Goler driver, og jeg må si jeg reagerte på måten hun poserer foran kamera. Det blir for mye fokus på kropp og utseende. Jeg synes det er flott at vi skal være bevisst på kosthold og særlig på ultraprosisert mat, men for meg virker det for ensidig. Jeg reagerer på den maten som hun viser at kursdeltakerne team jeg liker spiser. Det minner da veldig om mat som fitnessutøvere spiser? Jeg synes det blir feil når en teamleder står og fokuserer så mye på kropp og utseende som jeg har inntrykk av det Victoria gjør. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleLerke Skrevet 16. september 2023 #23 Del Skrevet 16. september 2023 Noen som fikk med seg hva hun pratet om på snap i går? Sto noe om at hun ønsket å være ærlig osv.. Rakk ikke å høre før det forsvant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnHenrikke Skrevet 16. september 2023 Forfatter #24 Del Skrevet 16. september 2023 LilleLerke skrev (1 time siden): Noen som fikk med seg hva hun pratet om på snap i går? Sto noe om at hun ønsket å være ærlig osv.. Rakk ikke å høre før det forsvant. Hun snakket om at det var mye som skjedde i kulissene ang mannens jobb, men at det ikke var hennes historie å dele akkurat nå.. Lurer på hva Victoria tenker om venninna si Belinda nå. Lurer også på om hun i det hele tatt vet om det dårlige ryktet Belinda har i Norge. Når man ser at Belinda klarer å rasere Kristin G sin karriere med et tastetrykk, er det kanskje på tide å revurdere vennskapet / samarbeidet Victoria har med henne 😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaBallerina Skrevet 20. september 2023 #25 Del Skrevet 20. september 2023 Hva i all verden er det Belinda har gjort egentlig? Dette har ikke jeg fått med meg. Liker henne veldig godt🥴 rasert karrieren til Kristin G.? Kan noen fortelle ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 21. september 2023 #26 Del Skrevet 21. september 2023 Så at hun og Belinda arrangerer en treningstur på 4-5 dager til den nette sum av over 13 000 kr. Den ligger inne på Mikrosteg. I kjent stil står bare fornavnene, så jeg måtte Google litt for å finne ut hvem Victoria var. Men det og assosieres med Belinda Jacobsen gir ikke stjerne i boka hos meg foråsidetsånn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 22. september 2023 #27 Del Skrevet 22. september 2023 On 9/20/2023 at 2:06 PM, AnnaBallerina said: Hva i all verden er det Belinda har gjort egentlig? Dette har ikke jeg fått med meg. Liker henne veldig godt🥴 rasert karrieren til Kristin G.? Kan noen fortelle ☺️ Tenker at det beste er å spørre i tråden til Belinda eller Kristin, blir feil å dra Victoria tråden inn i det. en meget rask recap uten alle detaljene: Belinda driver microsteg som baserer seg på mye kurs. Kristin og Belinda er gode venner. I samarbeid laget de kurset "Glow Up med Kristin", mye av informasjonen som hadde kommet ut var basert på Kristin sin erfaring på i komme ut av en livskrise (samlivsbrudd med eks der barn er involvert). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 22. september 2023 #28 Del Skrevet 22. september 2023 11 hours ago, Zenhouse said: Så at hun og Belinda arrangerer en treningstur på 4-5 dager til den nette sum av over 13 000 kr. Den ligger inne på Mikrosteg. I kjent stil står bare fornavnene, så jeg måtte Google litt for å finne ut hvem Victoria var. Men det og assosieres med Belinda Jacobsen gir ikke stjerne i boka hos meg foråsidetsånn. Nå er jo Victoria teamlederen til TeamJegLiker. Teamet har arrangert treningstur til Spania i flere år, og Belinda var med i ett av de tidligere kullene til teamet. Der båndet hun vel godt med Victoria, og siden begge bor i Spania er det naturlig at man får mer kontakt. Også kan man diskutere om dette kurset/treningsturen i regi av Belinda og Victoria er så smart, men nå er de venninner, og har den erfaringen de har. Så de får garantert med seg folk.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnHenrikke Skrevet 23. september 2023 Forfatter #29 Del Skrevet 23. september 2023 anon01 skrev (På 22.9.2023 den 9.11): Tenker at det beste er å spørre i tråden til Belinda eller Kristin, blir feil å dra Victoria tråden inn i det. en meget rask recap uten alle detaljene: Belinda driver microsteg som baserer seg på mye kurs. Kristin og Belinda er gode venner. I samarbeid laget de kurset "Glow Up med Kristin", mye av informasjonen som hadde kommet ut var basert på Kristin sin erfaring på i komme ut av en livskrise (samlivsbrudd med eks der barn er involvert). Blir vel egentlig ikke feil å «dra» Belinda inn i det mtp på at de har samarbeidet og ofte er å finne i hverandres kanaler. Jeg kunne godt tenkt meg å deltatt på et av kullene til Victoria, men velger å ikke gjøre det nettopp fordi hun samarbeider med Belinda 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 23. september 2023 #30 Del Skrevet 23. september 2023 1 hour ago, LinnHenrikke said: Blir vel egentlig ikke feil å «dra» Belinda inn i det mtp på at de har samarbeidet og ofte er å finne i hverandres kanaler. Jeg kunne godt tenkt meg å deltatt på et av kullene til Victoria, men velger å ikke gjøre det nettopp fordi hun samarbeider med Belinda Jeg synes det blir feil, nettopp fordi Victoria representerer Teamjegliker, og ikke Belinda Jackobsen og Microsteg i denne sammenheng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnHenrikke Skrevet 23. september 2023 Forfatter #31 Del Skrevet 23. september 2023 anon01 skrev (42 minutter siden): Jeg synes det blir feil, nettopp fordi Victoria representerer Teamjegliker, og ikke Belinda Jackobsen og Microsteg i denne sammenheng. Men TeamJegLiker har brukt Belinda som coach Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnHenrikke Skrevet 12. februar Forfatter #32 Del Skrevet 12. februar Virker ikke som Victoria og Belinda er venner lengre ut fra den siste spørsmålsrunden til Victoria på snap 😅 Det vennskapet gikk fort over 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tøttaa Skrevet 15. februar #33 Del Skrevet 15. februar LinnHenrikke skrev (På 12.2.2024 den 18.13): Virker ikke som Victoria og Belinda er venner lengre ut fra den siste spørsmålsrunden til Victoria på snap 😅 Det vennskapet gikk fort over Hva sa hun om det? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnHenrikke Skrevet 20. februar Forfatter #34 Del Skrevet 20. februar tøttaa skrev (På 15.2.2024 den 1.12): Hva sa hun om det? 😊 Spørsmålet var noe sånt som «Lenge siden du har hengt med Belinda?» og hun svarte «Det stemmer.» … Nesten rart å ta med spørsmålet hvis ikke målet var å få frem at de ikke har kontakt 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 17. april #35 Del Skrevet 17. april LinnHenrikke skrev (På 20.2.2024 den 15.37): Spørsmålet var noe sånt som «Lenge siden du har hengt med Belinda?» og hun svarte «Det stemmer.» … Nesten rart å ta med spørsmålet hvis ikke målet var å få frem at de ikke har kontakt 😅 Hun svarte at de var opptatt med ting på hver sin kant ! Mellom linjene der leste jeg at (etter at Belinda feiget ut/sykemeldte seg fra et opplegg de hadde sammen så Victoria ble stående aleine med det , så har vennskapet sklidd ut og er over ) som sikkert mange andre av Belinda sine vennskap har gjort og gjør . Liker egentlig Victoria godt men etter hun fortalte i dag at hun tok Botox fordi hun er 40 år og ikke kan trene bort rynker …. Jeg fikk en vond smak i munnen i dag . 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tøttaa Skrevet 16. mai #36 Del Skrevet 16. mai Så på snap i går på teamjegliker, at hun var på sykehus og virkelig ikke hadde det bra.. Har ikke sett noe fra henne siden, noen som har sett noen oppdateringer? Har hun en egen snapkanal? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 16. mai #37 Del Skrevet 16. mai tøttaa skrev (25 minutter siden): Så på snap i går på teamjegliker, at hun var på sykehus og virkelig ikke hadde det bra.. Har ikke sett noe fra henne siden, noen som har sett noen oppdateringer? Har hun en egen snapkanal? Hun la ut på team jeg liker i dag . Fortsatt på sykehus og det er ikke bra ! Høy feber, dunkende hodepine og rødt utslett overalt . Skulle ta sånn spinaltest eller hva det heter i ryggen . Men ikke sett noe mer siden i formiddag . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tøttaa Skrevet 16. mai #38 Del Skrevet 16. mai JojoMoyes skrev (20 minutter siden): Hun la ut på team jeg liker i dag . Fortsatt på sykehus og det er ikke bra ! Høy feber, dunkende hodepine og rødt utslett overalt . Skulle ta sånn spinaltest eller hva det heter i ryggen . Men ikke sett noe mer siden i formiddag . Ja det var vel det samme jeg så. Synes ikke det så noe bra ut, fikk skikkelig vondt av henne 😞 håper hun blir bedre snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 25. mai #39 Del Skrevet 25. mai tøttaa skrev (På 17.5.2024 den 0.22): Ja det var vel det samme jeg så. Synes ikke det så noe bra ut, fikk skikkelig vondt av henne 😞 håper hun blir bedre snart. Hun har kommet hjem nå. God bedring til Victoria ❤️ Så på snap at huset de bor i hadde blitt ranet 😱 Vet ikke noe mer om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tøttaa Skrevet 25. mai #40 Del Skrevet 25. mai Heartgirl skrev (4 timer siden): Hun har kommet hjem nå. God bedring til Victoria ❤️ Så på snap at huset de bor i hadde blitt ranet 😱 Vet ikke noe mer om det. Så snappen istad jeg også, del 1 av sykehistorien er delt nå. Hun må ha hatt det forferdelig, stakkars! I tillegg har de blitt ranet.. Huff. Ønsker henne også masse god bedring ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå