Gå til innhold

Du som har "squirt-orgasme" er det beste.

Anbefalte innlegg

Skrevet

La oss ikke diskutere hva vesken i squirt-orgasmen inneholder, det overlater vi til andre tråder.

Det jeg lurer på er om de som har en slik "sprut-orgasme" er den bedre enn andre orgasmer.
Er dette liksom høydepunktet? 
Er det slik at jeg som mann, bør hige etter å få til at hun får en sprut-orgasme, eller er det ikke noe poeng?

Vi menn er jo litt enkle sånn, høydepunktet for oss er jo som oftest i det vi kommer og spruter. Da er det lett for oss og innbille oss at det samme må gjelde for våre kvinnelige partnere.

Så forstår jeg at dette er forskjellig og vil variere fra kvinne til kvinne, Kun hun jeg er med vet hva som er best for akkurat henne.

AnonymBruker
Skrevet
Geojak skrev (3 minutter siden):

La oss ikke diskutere hva vesken i squirt-orgasmen inneholder, det overlater vi til andre tråder.

Det jeg lurer på er om de som har en slik "sprut-orgasme" er den bedre enn andre orgasmer.
Er dette liksom høydepunktet? 
Er det slik at jeg som mann, bør hige etter å få til at hun får en sprut-orgasme, eller er det ikke noe poeng?

Vi menn er jo litt enkle sånn, høydepunktet for oss er jo som oftest i det vi kommer og spruter. Da er det lett for oss og innbille oss at det samme må gjelde for våre kvinnelige partnere.

Så forstår jeg at dette er forskjellig og vil variere fra kvinne til kvinne, Kun hun jeg er med vet hva som er best for akkurat henne.

Vil si nei. Jeg squirter, men det trenger ikke være i forbindelse med selve orgasmen. Selve squirtingen skjer bare, det kan skje før orgasme eller under, og det er egentlig ikke noe som føles fantastisk. Det hadde ikke vært et savn om det hadde sluttet, selv om mannen min synes det er kult. 

Tar en klitorisorgasme over squirting any day. 

Anonymkode: 99dec...424

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Vil si nei. Jeg squirter, men det trenger ikke være i forbindelse med selve orgasmen. Selve squirtingen skjer bare, det kan skje før orgasme eller under, og det er egentlig ikke noe som føles fantastisk. Det hadde ikke vært et savn om det hadde sluttet, selv om mannen min synes det er kult. 

Det var litt det jeg mistenkte kunne være "greia".
Jeg også digger når hun kommer så det "spruter" men min frue er også der at det ikke er nødvendig for å ha det herlig.
Hun er egentlig litt der at det er plagsomt, fordi det blir så vått..

• Nyttig 1
Gjest Lykkedykker
Skrevet

Min kone er heldigvis ikke en squirter

Skrevet (endret)

Jeg kan svare for kjæresten min. Slik hun forklarer det, så er det ikke en orgasme i seg selv, men kan komme når hun har orgasme, eller i nærheten av den tiden. Egentlig tror jeg hun skulle ønske det ikke skjedde, for mange ganger holder hun igjen for at det ikke skal skje, eller minimere sølet, noe som desverre gjør at hun ikke alltid slapper helt av under sexen, hun er litt lei av det blir så mye ekstra vask når jeg er på besøk 💦😅

Endret av Arild37
  • Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Lykkedykker skrev (33 minutter siden):

Min kone er heldigvis ikke en squirter

Enig. Eksen min sprutet og det ble en helvetes søl i senga. Vond lukt også i etterkant.

Anonymkode: a4f48...be9

• Nyttig 1
Skrevet

Tar en klitorisorgasme over squirt. Opplever heller ikke squirtingen som noe "himmelsk" og det blir som nevnt mye søl. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Akkurat som jeg skulle sagt det selv.

det er strengt tatt ikke noe som heter «squirtorgasme». Det skjer ofte samtidig som en orgasme, men ofte før og noen ganger etter.

Det «bare skjer». Gjør hverken noe fra eller til med tanke på selve orgasmen. 
Får det oftest når jeg stimuleres innvendig samtidig. Enten med fingre eller en gpunkt stilmulator.

Selve squirtingen hadde absolutt ikke vært noe savn.

Anonymkode: 017f5...7ef

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Squirt har ingenting med orgasme å gjøre, det er ren teknikk, og isolert sett litt kjedelig. Kan være litt interessant dersom partner timer squirt med orgasme, men de færreste menn skjønner dette. 

Anonymkode: b6cb2...9dc

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei klitoris orgasme er best, så kommer klitoris og g spot orgasme samtidig, så kommer g spot orgasme til sist. Squirt kan skje under noen g spot orgasmer men er ikke godt i seg selv. Jeg gjør det bare fordi mannen liker det og tenner på det men for min del er det klitoris orgasme som er best. Men som sagt klitoris orgasme utelukker ikke g spot orgasme, man kan få begge deler på likt også 

Anonymkode: 749eb...5d0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Squirt har ingenting med orgasme å gjøre, det er ren teknikk, og isolert sett litt kjedelig. Kan være litt interessant dersom partner timer squirt med orgasme, men de færreste menn skjønner dette. 

Anonymkode: b6cb2...9dc

Signerer 

Anonymkode: 749eb...5d0

AnonymBruker
Skrevet

Ikke prøv å få dama til å sprute. Har hatt flere som spruter. Lukter svak urin, er vanskelig å tørke opp.

Anonymkode: d683a...0ab

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
Arild37 skrev (2 timer siden):

Jeg kan svare for kjæresten min. Slik hun forklarer det, så er det ikke en orgasme i seg selv, men kan komme når hun har orgasme, eller i nærheten av den tiden. Egentlig tror jeg hun skulle ønske det ikke skjedde, for mange ganger holder hun igjen for at det ikke skal skje, eller minimere sølet, noe som desverre gjør at hun ikke alltid slapper helt av under sexen, hun er litt lei av det blir så mye ekstra vask når jeg er på besøk 💦😅

Men vær nå litt gentleman da Arild. Ta frem vaskebøtta og skurekosten sjæl...😇

Endret av PITTY
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke noe å trakte etter. Det er distraherende, synes jeg. Og nei, squirting betyr ikke at orgasmen er bedre enn andre orgasmer.

Anonymkode: 3dccf...638

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Nettopp! Kunne ikke sagt det bedre selv.

Anonymkode: 4b2f3...6ae

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Signerer alle andre. Jeg squirter, men holder igjen eller bytter stilling/aktivitet dersom det er på vei. Bare søl og klin, og føler ingenting spesielt med det. 

Anonymkode: eba01...a8d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Eksen var en squirter. Vi kom i hverandres ansikter og vi la ut håndklær hver gang vi ble litt ivrige. Som jeg savner det. 

Anonymkode: 42fac...00a

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Signerer alle andre. Jeg squirter, men holder igjen eller bytter stilling/aktivitet dersom det er på vei. Bare søl og klin, og føler ingenting spesielt med det. 

Søl er det, men hvis den du er med liker det, klarer du å "ikke holde igjen" og bare la det gå??  Hvis du er med en du kjenner som du vet at kan like det?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Som de fleste (alle) andre som har svart - enig med deg.

Anonymkode: 97a98...099

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Søl er det, men hvis den du er med liker det, klarer du å "ikke holde igjen" og bare la det gå??  Hvis du er med en du kjenner som du vet at kan like det?

Jeg har fast partner som ikke bryr seg om det eller tenner spesielt på det, så det er ikke aktuelt. Jada, jeg KAN jo la det gå hvis jeg vil, men jeg vil ikke. JEG tenner ikke på det. 

Jeg har tidligere opplevd menn som tenner på det og da maser om det. Samme menn som er svært opptatt av egen sprut. Men som spør meg «hvor vil du ha spriten» eller «jeg vil sprute deg i ansiktet» og så blir mugne for at jeg lukker øynene. Sprut gir meg rett og slett absolutt ingenting, så jeg har ikke gått videre med disse forholdene. Hvis jeg var mann, ville jeg ønsket å skru av hele spruten, for det er jo bare gris og søl jo. De samme mennene er heller ikke spesielt opptatt av å vaske opp klinet etterpå ;) 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...