Gå til innhold

Pass på dere selv!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hvorfor er det alltid noen som går å "jakter på andre" hele tiden?

Bl.a å si i fra til moderatorene med en gang de ser noe som kanskje ikke passer seg inne på forumet.

Kan de ikke bare passe på seg selv, istede for å lete etter andres feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, vi oppfordrer jo alle brukerne til å hjelpe oss å gjøre forumet til ett trivelig sted å være :-)

Om noen sier i fra om personhets ol. slik at vi får fjernet dette tidligst mulig synes jeg det er fint jeg! Noen ganger tar det litt tid før moderatorene får lest all innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke helt snakk om å jakte på andres feil, men å si ifra til moderatorene når man ser noe som er eller kanskje er feil etter reglene som faktisk eksisterer her inne på dette forumet.

Det har i det siste vært endel som har gått imot reglene, moderatorene er her for å passe på at alt og alle greier å oppføre seg som de voksne menneskene så mange av oss påstår å være. Men de kan ikke være overalt hele tiden.

Derfor reagerer endel av oss som kjenner reglene, og setter pris på at det er visse rammer for hva som godtas eller ikke, når vi ser noe som ikke burde vært her. (iflg. reglene)

Det er utrolig mange som klager på slettinger og sensurering for tiden. Det er også utrolig mye som blir slettet og sensurert for tiden. Men etter hva jeg kan skjønne, så blir det helt feil å legge skylden for det på de som faktisk holder seg innenfor, og følger reglene!

Dersom du ikke gidder å sette deg inn i hva som er lov og ikke lov, dersom du ikke gidder å bry deg om å følge reglene her inne, så må man da i det minste skjønne at man da blir sensurert!

Synes man det er kjedelig å bli sensurert eller slettet, så er det så enkelt at man leser og følger det settet med regler som finnes!

Det går stort sett kun på fornuft, folkeskikk og vanlig høflighet i måten man diskuterer på.

Og, dersom man ikke liker reglene eller at det blir holdt en viss struktur her inne, så er det vel andre forum ute som ikke har sletting, regler og sensur? Gå dit da vel!

(og ja, dersom jeg ser noe jeg SER bryter med reglene våre, så sier jeg mer en gjerne i fra til moderatoren på siden!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver ikke og leter etter regelbrudd. MEN jeg sier alltid ifra til en eller annen moderator eller på Ris, ros og informasjon når jeg surfer på forumene og tilfeldigvis oppdager et regelbrudd. (Ja, jeg har lest reglene... Flere burde gjøre det.)

Så lenge det kan hjelpe de som tross alt eier og driver dette nettstedet, gjør jeg det. Takknemlig bruker med for mye fritid, ja :lol:

Det handler ikke om hverken smisking eller å lete etter andres feil. Her på KG forumet er det IKKE brukerne som bestemmer reglene, har noen et problem med det så er det på tide å finne seg et annet sted å diskutere.

Man skal respektere de oppsatte reglene, og hvis det er et problem kan man jo alltids starte sitt eget forum UTEN moderering; og se hvordan det går :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også er glad for hjelp og setter pris på at det faktisk finnes noen som gidder. Det blir så inmari mye triveligere for alle brukere her inne, hvis man holder seg innenfor de ganske vide rammene som er for bruk her inne. Jeg tror heller ikke at noen leter etter feil - men det er bra noen sier fra hvis det er noe som har gått Gry eller moderatorer hus forbi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...