Even Tuell Skrevet 6. juni 2023 #21 Skrevet 6. juni 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Med andre andre enn faste, eksklusive partnere bør det definitivt unngås. Anonymkode: be4ba...548 En partner blir ikke mindre smittet med HPV bare fordi du har knulla han/hun i en periode allerede. Misforstå meg feil, det er lurt å bruke kondom for nye partnere og de færreste bruker slik ved oralsex. Det er et argument for å vente litt ... men jeg ser ikke hvorfor HPV skulle være det. 1
Akhenaton Skrevet 7. juni 2023 #22 Skrevet 7. juni 2023 Jeg tar sjansen. Skal hilse og si det er verdt det.
kondomm Skrevet 8. juni 2023 #23 Skrevet 8. juni 2023 Jeg tror ikke oralsex er grunnen til at du får kreft, kanskje noen andre grunner
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #25 Skrevet 8. juni 2023 kondomm skrev (12 timer siden): Jeg tror ikke oralsex er grunnen til at du får kreft, kanskje noen andre grunner Det er absolutt en grunn til kreft i hals/munn. Det finnes ulike varianter av HPV. Får du dette oralt kan det utvikle seg kreft. Kan også utvikle seg til kreft i penis eller livmor ved vanlig samleie, dersom man blir smittet der. Anonymkode: d15e6...1f8 2 1
Even Tuell Skrevet 8. juni 2023 #26 Skrevet 8. juni 2023 12 hours ago, kondomm said: Jeg tror ikke oralsex er grunnen til at du får kreft, kanskje noen andre grunner HPV-viruset spres ved seksuell omgang... og viruset ser ikke forskjell på et vaginalt samleie, analt samleie eller suging/slikking. Viruset er årsaken til en spesiell type kreft ... som "normalt" er forbeholdt "der nede". Men når en "der nede"-kreft forkommer "der oppe" trenger man ikke være veldig oppfinnsom for å finne årsaken. Oralsex kan også overføre andre smittsomme sykdommer. Folk har fått gonore i halsen. Dette er også grunnen til at man blir rådet til å bruke kondom/slikkelapp når suger/slikker en ny partner. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #27 Skrevet 8. juni 2023 For en kobling.. Nei. Det har aldri skremt. Og er klickbait som så mye annet. Anonymkode: 39abb...c08
Elaine Marley Skrevet 8. juni 2023 #28 Skrevet 8. juni 2023 Tråden er ryddet for helseskadelig råd og anbefalinger, og svar til dette. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #29 Skrevet 14. juni 2023 Andro skrev (På 8.6.2023 den 8.48): HPV-vaksine folkens Burde de ikke utvikle en HPV-vaksine som fungerer? Antallet kvinner med livmorhalskreft har jo økt siden 2009 når vi begynte med vaksinen: https://kreftlex.no/Gyn-livmorhalskreft Anonymkode: ee7c8...911 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #30 Skrevet 14. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 5.6.2023 den 18.27): Jeg syns man bør unngå oral på ons, med mindre man bruker kondom/slikkelapp. Anonymkode: b04bf...87b funker det bra med slikkelapp? jeg har ikke slikket kvinner på mange år, redd for kjønnssykdommer. Anonymkode: 92b1d...afa
Elaine Marley Skrevet 15. juni 2023 #31 Skrevet 15. juni 2023 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #32 Skrevet 15. juni 2023 For noe tull. Er på langt over 100 ons og har aldri blitt smittet av noe. Ligger da ikke med skitne folk. Litt som de som har hatt Covid flere ganger dette, mangel på elementær hygiene. Anonymkode: 7bc34...6ee
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå