AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #21 Skrevet 21. juni 2024 4 minutter siden, AnonymBruker said: Har sett på litt ulike nå, så hvis det er i grunnboken man skal se må de ha sluttet å gi ut denne informasjonen Anonymkode: 7baf2...d1e Det virker for meg iallfall, slik det alltid har gjort. Etter å ha funnet eiendommen klikker jeg på "Vis grunnboken". Da kommer det opp et grunnboksutskrift med blant annet navn på kjøper og pris, fra siste gang den ble solgt. Anonymkode: 93961...1ab 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #22 Skrevet 21. juni 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det virker for meg iallfall, slik det alltid har gjort. Etter å ha funnet eiendommen klikker jeg på "Vis grunnboken". Da kommer det opp et grunnboksutskrift med blant annet navn på kjøper og pris, fra siste gang den ble solgt. Anonymkode: 93961...1ab Ok, står ikke på min egen heller, men det er rart at det ikke står på noen jeg søker opp. Hvor i bladet står det? Har finlest, så definitivt ikke noe sånt. Anonymkode: 7baf2...d1e
lurker Skrevet 21. juni 2024 #23 Skrevet 21. juni 2024 Seeiendom virker som før, så da må du ha gjort noe feil. Om du sender meg en adresse på PM, kan jeg søke opp for deg. 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #24 Skrevet 21. juni 2024 Jeg fant ut av det nå, var fordi jeg søkte på boligblokker og måtte inn på hver enkelt eierseksjon for å se. Anonymkode: 7baf2...d1e 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #25 Skrevet 21. juni 2024 Just now, AnonymBruker said: Jeg fant ut av det nå, var fordi jeg søkte på boligblokker og måtte inn på hver enkelt eierseksjon for å se. Anonymkode: 7baf2...d1e Ja, det stemmer, jeg var i ferd med å foreslå det 🙂 Anonymkode: a8003...324 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå