Gå til innhold

Ønsker alle dansker, gratulerer med dagen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

DK :hjerte:

Anonymkode: 28f06...f05

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det gjør jeg ikke. 

Anonymkode: 9058a...863

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, det gjør jeg ikke. 

Anonymkode: 9058a...863

Så hvorfor går du inni tråden da?

Denne er for å ønske danske i Norge gratulerer med dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De færreste danskene vet at det er grunnlovsdagen 5.juni. Dette er ikke en gang en offentlig fridag 😅 Har bodd 6 år i Danmark og hadde noen sagt "gratulerer med dagen" så hadde de klødd seg i hodet å lurt på hvem som hadde bursdag 🤣

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snurk skrev (Akkurat nå):

De færreste danskene vet at det er grunnlovsdagen 5.juni. Dette er ikke en gang en offentlig fridag 😅 Har bodd 6 år i Danmark og hadde noen sagt "gratulerer med dagen" så hadde de klødd seg i hodet å lurt på hvem som hadde bursdag 🤣

Å.....:flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det gjør jeg virkelig ikke.

Anonymkode: cafe1...608

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

snurk skrev (På 5.6.2023 den 14.28):

Tja, de fleste butikker var da stengt. Her i kommunen var skoler og institusjoner lukket. Og jeg vil påstå at de aller fleste vet da at det var grundlovsdag 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audry76 skrev (7 timer siden):

Tja, de fleste butikker var da stengt. Her i kommunen var skoler og institusjoner lukket. Og jeg vil påstå at de aller fleste vet da at det var grundlovsdag 😅

Butikker som var stengt? Har bodd i København i åresvis og aldri opplevd at noe var stengt på grunnlovsdagen. Vi hadde ett barn i vuggestue og det var på ingen måte stengt, og vi voksne hadde heller ikke fri fra jobb 😅 Min erfaring er at spør man en danske om hvilken dato grunnlovsdagen er så vil man få ganske varierte svar 🤭

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...