AnonymBruker Skrevet 5. juni #1 Del Skrevet 5. juni DK Anonymkode: 28f06...f05 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni #2 Del Skrevet 5. juni Nei, det gjør jeg ikke. Anonymkode: 9058a...863 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni #3 Del Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, det gjør jeg ikke. Anonymkode: 9058a...863 Så hvorfor går du inni tråden da? Denne er for å ønske danske i Norge gratulerer med dagen. Anonymkode: 28f06...f05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snurk Skrevet 5. juni #4 Del Skrevet 5. juni De færreste danskene vet at det er grunnlovsdagen 5.juni. Dette er ikke en gang en offentlig fridag 😅 Har bodd 6 år i Danmark og hadde noen sagt "gratulerer med dagen" så hadde de klødd seg i hodet å lurt på hvem som hadde bursdag 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni #5 Del Skrevet 5. juni snurk skrev (Akkurat nå): De færreste danskene vet at det er grunnlovsdagen 5.juni. Dette er ikke en gang en offentlig fridag 😅 Har bodd 6 år i Danmark og hadde noen sagt "gratulerer med dagen" så hadde de klødd seg i hodet å lurt på hvem som hadde bursdag 🤣 Å..... Anonymkode: 28f06...f05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni #6 Del Skrevet 6. juni Nei, det gjør jeg virkelig ikke. Anonymkode: cafe1...608 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Audry76 Skrevet 7. juni #7 Del Skrevet 7. juni snurk skrev (På 5.6.2023 den 14.28): De færreste danskene vet at det er grunnlovsdagen 5.juni. Dette er ikke en gang en offentlig fridag 😅 Har bodd 6 år i Danmark og hadde noen sagt "gratulerer med dagen" så hadde de klødd seg i hodet å lurt på hvem som hadde bursdag 🤣 Tja, de fleste butikker var da stengt. Her i kommunen var skoler og institusjoner lukket. Og jeg vil påstå at de aller fleste vet da at det var grundlovsdag 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snurk Skrevet 7. juni #8 Del Skrevet 7. juni Audry76 skrev (7 timer siden): Tja, de fleste butikker var da stengt. Her i kommunen var skoler og institusjoner lukket. Og jeg vil påstå at de aller fleste vet da at det var grundlovsdag 😅 Butikker som var stengt? Har bodd i København i åresvis og aldri opplevd at noe var stengt på grunnlovsdagen. Vi hadde ett barn i vuggestue og det var på ingen måte stengt, og vi voksne hadde heller ikke fri fra jobb 😅 Min erfaring er at spør man en danske om hvilken dato grunnlovsdagen er så vil man få ganske varierte svar 🤭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå