AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #1 Skrevet 5. juni 2023 Ja… får noen matcher og dates innimellom, men ikke er det så veldig bra match. Jeg er så lei av Tinder at jeg vurderer å slette appen. Men samtidig er det jo der mange treffes idag, så man sitter med et ørlite håp at plutselig er drømmedama der. Andre som har tenkt samme og sletta appen? Mann30😊 Anonymkode: d1379...cf9
Goodtimes Skrevet 5. juni 2023 #2 Skrevet 5. juni 2023 Jeg møtte drømmedama på tinder. 🙂 Jeg var 30 på det tidspunktet, så det er godt mulig å finne drømmepartneren der inne 🙂
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #3 Skrevet 5. juni 2023 Jeg har slettet og kommer aldri tilbake. Det tok alt for mye tid og de jeg møtte var kun ute etter en ting… Universet er klokere enn meg, så Mr. right dukker nok opp på en annen måte har jeg funnet ut av ☺️ Heller singel enn sammen med feil mann..! Anonymkode: 132d8...f30 3
DrueSmoothie Skrevet 5. juni 2023 #4 Skrevet 5. juni 2023 Jeg har slettet og kommet tilbake gang på gang på gang 😛 Håpløst tilfelle Men, jeg endte faktisk med å møte min nåværende kjæreste IRL. Som de fleste sier "De dukker opp der og når man minst aner det".
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #5 Skrevet 5. juni 2023 Jeg er i humør til å slette ikke bare appen, men alle damer med den. Er rett og slett lei damer, og alt det medfører. Tror jeg kjøper meg en bamse heller. Mange fine å velge mellom. Anonymkode: 35e01...2b8 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #6 Skrevet 5. juni 2023 Tenker det samme hver eneste gang jeg går inn der. Er kvinne Anonymkode: 99406...265
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #7 Skrevet 5. juni 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg er i humør til å slette ikke bare appen, men alle damer med den. Er rett og slett lei damer, og alt det medfører. Tror jeg kjøper meg en bamse heller. Mange fine å velge mellom. Anonymkode: 35e01...2b8 Body pillow kanskje? Anonymkode: 0b217...ba2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #8 Skrevet 5. juni 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Ja… får noen matcher og dates innimellom, men ikke er det så veldig bra match. Jeg er så lei av Tinder at jeg vurderer å slette appen. Men samtidig er det jo der mange treffes idag, så man sitter med et ørlite håp at plutselig er drømmedama der. Andre som har tenkt samme og sletta appen? Mann30😊 Anonymkode: d1379...cf9 Mann og ja.. slettet appen. Listen settes alt for høyt, og fokuser er utringning, reiser og trening. De jeg har matchet med og møtt har enten løyet kraftig i forkant eller har alt for mange "baller" i luften på en gang. Anonymkode: 6bbc6...957 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #9 Skrevet 5. juni 2023 Prøv en annen datingplattform? Tinder er versting. Anonymkode: 2c590...d83
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #10 Skrevet 5. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Prøv en annen datingplattform? Tinder er versting. Anonymkode: 2c590...d83 Ja, for det er helt andre folk på andre plattformer. Anonymkode: 4999a...abd
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #11 Skrevet 5. juni 2023 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Prøv en annen datingplattform? Tinder er versting. Anonymkode: 2c590...d83 Kan jo prøve en annen en, men vil tro det er samme folka på den Anonymkode: d1379...cf9
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #12 Skrevet 5. juni 2023 Som broren min sier: Drømmedamer sitter ikke på Tinder. Noe å tenke på, ts? Anonymkode: 0d11e...8c5 3 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #13 Skrevet 5. juni 2023 Hvor lenge skal du vurdere å slette den? Anonymkode: 404df...fe7
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #14 Skrevet 5. juni 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Ja, for det er helt andre folk på andre plattformer. Anonymkode: 4999a...abd Det som er med tinder er at kvinner velger hvem de vil ha kontakt med, og alle andre blir blokkert. Det høres jo flott ut, men det betyr og at nesten alle menn blir uaktuelle. Så menn har ingen å velge mellom, og kvinner velger menn de egentlig ikke har sjans på for forhold (litt satt på spissen). En annen ting er alle algoritmene som "gjemmer" andre brukere. På mer tradisjonelle apper kan du gjøre et søk og få opp alle damer i alderen X som bor på Y. På tinder er det ikke sånn. Anonymkode: 40a9a...3b8 2
FlowahPowah Skrevet 5. juni 2023 #15 Skrevet 5. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Som broren min sier: Drømmedamer sitter ikke på Tinder. Noe å tenke på, ts? Anonymkode: 0d11e...8c5 Jeg drømmer masse, og jeg er på Tinder😉 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #16 Skrevet 5. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er i humør til å slette ikke bare appen, men alle damer med den. Er rett og slett lei damer, og alt det medfører. Tror jeg kjøper meg en bamse heller. Mange fine å velge mellom. Anonymkode: 35e01...2b8 Eg er dame da, men skaffa meg en god bamse istedenfor 🙂 Anonymkode: 9c40d...bab
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #17 Skrevet 5. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja… får noen matcher og dates innimellom, men ikke er det så veldig bra match. Jeg er så lei av Tinder at jeg vurderer å slette appen. Men samtidig er det jo der mange treffes idag, så man sitter med et ørlite håp at plutselig er drømmedama der. Andre som har tenkt samme og sletta appen? Mann30😊 Anonymkode: d1379...cf9 Ja jeg holdt på å slette appen etter sååå mye rot og tull fra folk. Så tenkte jeg å gi den en siste sjanse. Og her er jeg ett år etter og lykkelig samboer og forlova med min mann 🥰 Kvinne: 32. Anonymkode: d3881...f01
Snok1 Skrevet 5. juni 2023 #18 Skrevet 5. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er så lei av Tinder at jeg vurderer å slette appen. Men samtidig er det jo der mange treffes idag, så man sitter med et ørlite håp at plutselig er drømmedama der. Det er akkurat slik algoritmene er skapt. Du er misfornøyd, datene gir ikke lykke, -> du fortsetter å abonnere. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #19 Skrevet 5. juni 2023 Snok1 skrev (1 minutt siden): Det er akkurat slik algoritmene er skapt. Du er misfornøyd, datene gir ikke lykke, -> du fortsetter å abonnere. Ehhhh hvor er logikken? Er man misfornøyd, sletter man appen jo Anonymkode: 0d11e...8c5 2
lillevill Skrevet 5. juni 2023 #20 Skrevet 5. juni 2023 Tror at de som lykkes på den appen må ha en lettbeint måte å forholde seg til dating på. Typ la oss ta en drink og se om du liker meg og jeg liker deg på den måten. Gjør vi ikke det så er det ok. Gjør vi det så får vi se hva det bringer. Og ha en skikkelig dose selvtillit og godt selvbilde ( jeg duger som jeg er. ) Og kanskje ha en intensjon om å være sunn mot andre og seg selv selv om ting går litt skeis. Voksne folk har ikke tantrums når ting ikke blir som man ønsket. Men man sier okay og takk for tida. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå