Tiuren Skrevet 5. juni 2023 #21 Del Skrevet 5. juni 2023 36 minutter siden, AnonymBruker said: Gud finnes og er bevist av vitenskapen. Det er bra for mennesker å ha en dag hvor vi ikke jobber, slapper av og tilbringer tid med familie og venner. 24/7 samfunnet ateistene ønsker seg vil være skadelig for fysisk og psykisk helse, man ser allerede at stresset fører til slike problemer. Anonymkode: 48367...f66 Det at guds eksistens er vitenskapelig bevist trigget min nysgjerrighet, da alle ateister jeg kjenner forguder vitenskapen... Forklar gjerne hvor jeg finner dette beviset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 5. juni 2023 #22 Del Skrevet 5. juni 2023 Nei, vitenskapen beviser ikke Guds eksistens, men den motbeviser ikke og utelukker ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #23 Del Skrevet 5. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Gud finnes og er bevist av vitenskapen. Det er bra for mennesker å ha en dag hvor vi ikke jobber, slapper av og tilbringer tid med familie og venner. 24/7 samfunnet ateistene ønsker seg vil være skadelig for fysisk og psykisk helse, man ser allerede at stresset fører til slike problemer. Anonymkode: 48367...f66 Det er da ingen ateister som er mot å ha to fridager i uka. De eneste som er mot det må være usympatiske arbeidsgivere. ..og nei, selvfølgelig er ingen guder bevist av vitenskapen. Anonymkode: d23d1...046 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #24 Del Skrevet 6. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er da ingen ateister som er mot å ha to fridager i uka. De eneste som er mot det må være usympatiske arbeidsgivere. ..og nei, selvfølgelig er ingen guder bevist av vitenskapen. Joda, den ene sanne Gud er bevist av vitenskapen. Merkelig da at det er ateister som presser på for å fjerne søndag som helligdag slik at butikkansatte skal tvinges til å jobbe da også. Anonymkode: 48367...f66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 6. juni 2023 #25 Del Skrevet 6. juni 2023 22 hours ago, AnonymBruker said: Gud finnes og er bevist av vitenskapen. Det er bra for mennesker å ha en dag hvor vi ikke jobber, slapper av og tilbringer tid med familie og venner. 24/7 samfunnet ateistene ønsker seg vil være skadelig for fysisk og psykisk helse, man ser allerede at stresset fører til slike problemer. Anonymkode: 48367...f66 21 hours ago, Tiuren said: Det at guds eksistens er vitenskapelig bevist trigget min nysgjerrighet, da alle ateister jeg kjenner forguder vitenskapen... Forklar gjerne hvor jeg finner dette beviset. 16 hours ago, AnonymBruker said: Joda, den ene sanne Gud er bevist av vitenskapen. Merkelig da at det er ateister som presser på for å fjerne søndag som helligdag slik at butikkansatte skal tvinges til å jobbe da også. Anonymkode: 48367...f66 Det er da gode nyheter, så slipper vi å krangle og krige om religion. Da gjenstår det bare for deg å vise oss vantro disse vitenskapelige bevisene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå