Gå til innhold

Lørdag er helligdag.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

36 minutter siden, AnonymBruker said:

Gud finnes og er bevist av vitenskapen.

Det er bra for mennesker å ha en dag hvor vi ikke jobber, slapper av og tilbringer tid med familie og venner. 24/7 samfunnet ateistene ønsker seg vil være skadelig for fysisk og psykisk helse, man ser allerede at stresset fører til slike problemer.

Anonymkode: 48367...f66

Det at guds eksistens er vitenskapelig bevist trigget min nysgjerrighet, da alle ateister jeg kjenner forguder vitenskapen... Forklar gjerne hvor jeg finner dette beviset. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, vitenskapen beviser ikke Guds eksistens, men den motbeviser ikke og utelukker ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er bra for mennesker å ha en dag hvor vi ikke jobber, slapper av og tilbringer tid med familie og venner. 24/7 samfunnet ateistene ønsker seg vil være skadelig for fysisk og psykisk helse, man ser allerede at stresset fører til slike problemer.

Det er da ingen ateister som er mot å ha to fridager i uka. De eneste som er mot det må være usympatiske arbeidsgivere.

..og nei, selvfølgelig er ingen guder bevist av vitenskapen.

Anonymkode: d23d1...046

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er da ingen ateister som er mot å ha to fridager i uka. De eneste som er mot det må være usympatiske arbeidsgivere.

..og nei, selvfølgelig er ingen guder bevist av vitenskapen.

Joda, den ene sanne Gud er bevist av vitenskapen.

Merkelig da at det er ateister som presser på for å fjerne søndag som helligdag slik at butikkansatte skal tvinges til å jobbe da også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, AnonymBruker said:

21 hours ago, Tiuren said:

Det at guds eksistens er vitenskapelig bevist trigget min nysgjerrighet, da alle ateister jeg kjenner forguder vitenskapen... Forklar gjerne hvor jeg finner dette beviset. 

16 hours ago, AnonymBruker said:

Joda, den ene sanne Gud er bevist av vitenskapen.

Merkelig da at det er ateister som presser på for å fjerne søndag som helligdag slik at butikkansatte skal tvinges til å jobbe da også.

Det er da gode nyheter, så slipper vi å krangle og krige om religion. Da gjenstår det bare for deg å vise oss vantro disse vitenskapelige bevisene.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...