Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg har vapet på lav mengde nikotin frem til 17 uker svangerskap siden visste ikke at jeg var gravid. Sluttet nå men har jeg kanskje skadet babyen permanent eller er det ikke for sent hvis dere skjønner hva jeg mener. Bekymret. Var på ultralyd og alt så fint ut hvertfall. 

Anonymkode: 0942e...fb7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tenker spesielt på dette med dødfødsel og krybbedød.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge du har sluttet nå og ikke begynner igjen så lenge dere samsover og ammer så går det nok helt fint :)  

Anonymkode: 40093...06d

AnonymBruker
Skrevet

Kjempebra at du har klart å slutte nå :) Du kan ikke noe for hva du gjorde før du visste at du var gravid. 

Anonymkode: 61fcd...a5b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Håper inderlig jeg ikke har skadet babyen med alt av risikoer som kommer opp når man søker på nikotin og svangerskap. 

TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Takk for svar. Håper inderlig jeg ikke har skadet babyen med alt av risikoer som kommer opp når man søker på nikotin og svangerskap. 

TS

Skjønner det er skremmende. Men det er nok forskjell på storrøykere og lavdosevaping mtp. risiko, tenker jeg. Har du vært hos jordmor enda? Fint å ta opp bekymringer som dette der :)

Anonymkode: 61fcd...a5b

Skrevet

4 av 10 er ikke genetisk disponerte for nikotin. Ikke sikkert ungen din hadde tatt noe særlig skade om du så hadde holdt på lenge, men forstår du blir bekymret.

AnonymBruker
Skrevet

På meg gikk det fint med baby, snuste i 20 uker ca men fikk svangerskapsforgiftning 

Anonymkode: d3f85...84d

AnonymBruker
Skrevet

Dødfødsel og krybbedød kan skje okke som. Jeg gjorde alt riktig, men likevel døde hun i krybbedød I mors liv i uke 41.. Men tre friske barn utenom.. Men et tips, legg fra deg vaping for godt etter svangerskapet. Det er mer farlig en snus. Og u name IT. Og det ser bare så tåpelig ut og faktisk ganske ekkelt. Jeg dømmer dette med vaping,  ser 14 åringene har begynt med det her i kretsen. Og jeg ser stygt PP de. Er ikke så tøft vettu. 

Anonymkode: e7bce...ad1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar dere. 

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...