Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Koste meg med dette. :)

Mannen min og jeg så på den amerikanske versjonen i høst. Ingen av oss er danseløver, men moro å se på flinke folk.

Blir moro å følge med. De har funnet noen fine personer / historier. Håper Mario blir med lenge. :)

Catzy

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempegøy!!Elsket den amerikanske versjonen!!

Skrevet

Ååå dette tror jeg blir kjempebra! Veldig godt å se at de hadde fokusert på de flinke og ikke hadde alle disse utdritingsklippene. Jeg synes også dommerne her virket mye mer genuint interesserte enn Idol-dommerene. Håper dette her kan være med på å vekke danseinteresse hos folk flest, vi har så mange flotte dansere i Norge, og de fortjener mer oppmerksomhet.

Skrevet

Synes det var rart at de tok ut han trønderen som danset cha cha cha alene. Han var jo til en viss grad en "dansens Kurt".

Gjest cecilia
Skrevet

Storkoste meg jeg hvertfall :) Veldig mange flinke! Synes det var så lamt å bli SUR på partneren sin fordi han kom videre og ikke hun. Tenker hun angrer seg litt nå, for om det hadde vært meg som hadde blitt så sur foran kameraet, hadde jeg hatt en slags "fylleangst" på mandagen.

Skrevet

..men hun hadde jo grunn til å bli sur på Mario.. De hadde hatt en avtale om hvordan de skulle danse, så gjorde han om på tempoet jo! Han unnskyldte seg til henne og sa han hadde dårlig samvittighet for det - til henne. Men til kameraet så dreit han henne ut. Skikkelig dårlig gjort. Jeg syns han var veldig flink til å danse, men en slask og en dust. Dessuten er det ikke rart at hun ble satt ut på audition når han bryter avtalen..

Liker at de dårlige prestasjonene er tonet ned. Morsomt program. :)

Skrevet

Hun var jo ikke akkurat så veldig flink da, så det var bare rett og rimelig at hun gikk ut og Mario gikk videre.

Skrevet
Synes det var rart at de tok ut han trønderen som danset cha cha cha alene. Han var jo til en viss grad en "dansens Kurt".

Det samme tenkte jeg på.

Likte dette programmet så kommer nok til å se resten også, hvis jeg husker. Klarte selvfølgelig ikke få med meg første halvdel av denne første episoden fordi jeg er en somlekopp.

Skrevet

Helt enig!

Han var jo kjempeflink. Det virket som om alle som gikk ned i spagaten gikk videre :overrasket:

Og mange av dem virket jo mer som rytmisk sportsgymnastikk utøvere enn dansere.

Skrevet

kjempe bra!! klart jeg skal se på de neste episodene, skal krysse fingrene for at mario går ut. Rett og slett fordi ejg ikke liker ham.. tihi

Skrevet

Mario er en sjarmis, så jeg håper han kommer langt :sjarmor:

Skrevet

Jeg ble faktisk litt skuffet over nivået. flere der som etter min mening ikke fortjente å komme videre, men det tar seg sikkert opp.

Jeg vet forøvrig hvem som kommer videre, for de 60 beste danset ved siden av oss på dansesenteret (det er der vi danser med skolen, går danselinje) hele forrige uke. :sjarmor:

Skrevet

Jeg likte veldig godt den amerikanske versjonen, særlig når de begynte med finalene. Håper nivået blir like høyt i den norske versjonen. Likte også dommerne de hadde valgt, de var seriøse og flinke.

Skrevet

Problemet med cha-cha-gutten var vel at han var kjempeflink alene, men ikke klarte å danse med en partner. Og det kommer til å være viktig framover. Kanskje like greit å droppe ham med en gang.

Catzy

Skrevet

Er enig i att nivået var lavt....Håper det blir bedre!

Skrevet

Ja, nivået er uten tvil ikke like høyt som det var i den amerikanske versjonen.

Skrevet
Problemet med cha-cha-gutten var vel at han var kjempeflink alene, men ikke klarte å danse med en partner.

Jeg hørte jo at de sa det, men Mario tok jo også litt sats på egenhånd uten hensyn til sin partner...

Skrevet

Syntes det var veldig morsomt jeg. Spesielt gøy at det var så allsidig. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...