Gjest Vinga i.i Skrevet 9. januar 2006 #1 Skrevet 9. januar 2006 Kl. 21! Noen andre enn meg som skal benke seg foran tv`n og se på?
Gjest Solsikke Skrevet 9. januar 2006 #4 Skrevet 9. januar 2006 Nå begynner det snart.. blir spennende å se!!
Gjest Vinga i.i Skrevet 9. januar 2006 #5 Skrevet 9. januar 2006 WOW! :-D Skikkelig positivt overrasket over Dansefeber- vi har mange flinke dansere i dette landet. *gikk 1/2 år på danselinje på vgs og følger med på om jeg ser gamle kjente*
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2006 #6 Skrevet 9. januar 2006 Haha, gjett om hun angrer på at hun valgte Mario som "hjelper" :ler rått:
rugrat Skrevet 9. januar 2006 #8 Skrevet 9. januar 2006 Ugh, nei, det gidder jeg ikke å se. Skal heller sette inn bilder i podens album. Mye morsommere.
Gjest gjest1 Skrevet 9. januar 2006 #9 Skrevet 9. januar 2006 Dette var artig:) Noen folk der jeg har sett før, i "gamle" dager, spennende å se hvordan det går med dem videre. Hu som valgte Mario ble passelig sur da
Izaria Skrevet 9. januar 2006 #10 Skrevet 9. januar 2006 morsomt program - kommer sikkert til å følge med litt på det fremover. Vil også danse!!
Gjest Aloha Skrevet 9. januar 2006 #11 Skrevet 9. januar 2006 Bra program, veldig likt Idol, men det gjør ingenting! Kommer nok til å følge med!
Shoegal Skrevet 9. januar 2006 #13 Skrevet 9. januar 2006 Synes det var morsomt, og kommer nok til å se de neste episodene Den amerikanske utgaven var i alle fall kul, håper nivået blir bra her også!
Søtpotita Skrevet 10. januar 2006 #14 Skrevet 10. januar 2006 Syns det var veldig artig! Angrar ein del på at eg ikkje prøvde ut hip hop dans då eg var yngre...Ser kjempegøy ut! Litt synd med han som kom vidare, men måtte droppa det fordi han skada seg i seiershoppet.... Og kva var det med det paret, der fyren heitte Mario og kom vidare, og jenta som blei sur som ei potteplante? Hadde dei ikkje dansa så masse ilag?
Cuba Skrevet 10. januar 2006 #15 Skrevet 10. januar 2006 Syns det var veldig artig! Angrar ein del på at eg ikkje prøvde ut hip hop dans då eg var yngre...Ser kjempegøy ut! Litt synd med han som kom vidare, men måtte droppa det fordi han skada seg i seiershoppet.... Og kva var det med det paret, der fyren heitte Mario og kom vidare, og jenta som blei sur som ei potteplante? Hadde dei ikkje dansa så masse ilag? ← Ja, he he! Stakkar.. Dritkjipt da! Er sånn man ler av senere det.. Nei, de hadde visst bare danset sammen 6 timer eller noe.. Hvis jeg hørte riktig så hadde hun egentlig hatt en før han, men fikk ikke helt med meg grunnen til at han trakk seg.. noen andre?
Rosenrød Skrevet 10. januar 2006 #16 Skrevet 10. januar 2006 Hun oppga ingen grunn for det, sa bare at han hadde trukket seg.
Linselus Skrevet 10. januar 2006 #18 Skrevet 10. januar 2006 Syns det var bra:) Også likte jeg at det var nedtonet det som ble sendt av de som ikek var så gode. Fokus var på de bra prestasjonene og det er bra Kommer til å følge med tror jeg
aline Skrevet 10. januar 2006 #20 Skrevet 10. januar 2006 Jeg må jo bare følge med på dette. elsker dans, og hadde jeg vært litt yngre og tøffere i trynet, så hadde jeg meldt meg på selv også. det skal bli spennende å se hvordan de takler de forskjellige stilartene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå