Gå til innhold

Jeg har nesten aldri avlasting.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg for første gang hatt fri til å bare være meg i helgen..Endelig kan jeg slappe av 100 prosent. Hvorfor klarer Jeg ikke det når barnet er her. 
Er tenåring nå, men allikevel jeg slapper ikke av ellers. Skuldrene er høye. Pulsen går ofte fort. Jeg har kort lunte.

Jeg vil bare være alene i lang tid. Men sånn er det ikke. Nå er det snart 9 uker ferie også. Jeg gruer meg nesten .  

Anonymkode: 1879f...a6d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det som gjør at du ikke kan slappe av med tenåringen i hus? Krav, behovet for kontroll ?

Anonymkode: 3145d...3af

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kanskje redd for at det ikke er bra nok å være bare meg. Jeg føler jeg må varte opp. Lage mat å styre hver dag. Ofte er jeg så lei at jeg bare vil spy av alt. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er kanskje redd for at det ikke er bra nok å være bare meg. Jeg føler jeg må varte opp. Lage mat å styre hver dag. Ofte er jeg så lei at jeg bare vil spy av alt. 

En tenåring kan fint hjelpe til i heimen. Spesielt om hen får lommepenger osv. 

Anonymkode: 1bdc6...fd0

Gjest WhisperingWind
Skrevet

Om tenåringen er oppegående så burde det vel fungere greit. Enkle middager og frossenpizza er ok innimellom. Om tenåringen har venner så er den vel mye ute av huset på sommeren? 

AnonymBruker
Skrevet

En tenåring kan da lage mat? Ta litt klesvask og andre oppgaver i hjemmet? Kan den ikke det så er det på tide å lære seg.

Anonymkode: 0deeb...2e2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Tenåringen burde hjelpe deg. Han er ikke jobben din men en tenåring som skal lære om hva livet inneholder av oppgaver. Kommer han til å gå inn i voksenlivet uten kunnskap om matlaging og renhold? Og å tro at andre mennesker bare er skapt for å serve han?

Anonymkode: 6a050...896

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har vært hjemme alene med to tenåringer i 3 uker på grunn av mannens jobbreise. Da har de værs så godt fått hjelpe mer til med klesvask, oppvask, matlaging, søppel, handling, plenklipping, husvask osv. Jeg orkerikke gjøre jobb for 2 voksnes jobb hjemme hver dag og full jobb i så lang tid, men måtte legge plan for at alle skulle bidra når jeg trengte det. Den ene gjorde alt jeg ba om, den andre trengte litt strengere stemme. De gjorde ikke alt hver dag utenom ta ut av oppvaskmaskinen. 

Anonymkode: d575c...8d3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...